مشاوره و اجرا سیم پیچی در بومهن

Winding-1
Winding-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


اگر که به طرف شمال شرقی بومهن حرکت کنید و وارد بلوار امام رضا بشوید، به مرقد امامزاده سلطان مطهر خواهید رسید. جدا از جنبه‌های معنوی، وجود قبرهایی از دوران صفوی در محوطه امامزاده نشان‌دهنده اهمیت تاریخی این بنا است.. البته متأسفانه به دلیل ناآگاهی برخی افراد در هنگام هم‌سطح سازی گورهای موجود در صحن، برخی از سنگ قبرها آسیب دیده‌اند و برخی از بین رفته‌اند.

این مکان تاریخی روی تپه‌ای مشرف به نقطه‌ی برخورد دو روخانه رودهن و بومهن قرار گرفته و در اطراف آن آب‌انبار و تونل‌های مختلفی وجود دارد. متأسفانه هم‌اکنون تنها دیواره‌های بیرونی قلعه باقی‌مانده و ساختمان داخلی از بین رفته است.. اما با این حال می‌توانید در اطراف قلعه گردش کنید، از تونل‌های عبور نمایید و بالای تپه‌ای که این دژ در آن قرار دارد، است.راحت نمایید. همچنین منظره اطراف قلعه بسیار زیبا است. و می‌توانید به سراغ تپه‌های نزدیک آن‌جا هم بروید.

درون صحن برجی هشت ضلعی قرار دارد که مدفن امامزاده سلطان مطهر است. و روی قبر ایشان ضریحی به همین شکل قرار گرفته. در تمام زاویه‌های این برج می‌توان قاب‌هایی از جنس گچ، نورگیر و رنگ‌آمیزی آبی را مشاهد کرد که با دیدن این معماری، زیبایی خاصی را تجربه می‌کنید. در قسمت بیرونی بیشتر از همه چیز، آجرچینی ساده برج به چشم می‌خورد که در عین سادگی، زیبایی خاصی دارد. همچنین گنبد هشت ضعلی بنا که از نوع رک هشت ترک دو پوشه می‌باشد، بسیار قابل توجه و جذاب است..


انواع ماشین ها بسته به قدرت مورد نیاز، نیازمند سیم پیچی های مختلفی هستند که بسته به تعداد دور و ضخامت سیم پیچ ها این قدرت قابل تنظیم می باشد. سیم پیچی موتور نیازمند مهارت بالایی در این کار می باشد و انجام آن از عهده افراد عادی خارج است. و افراد متخصص در این کار می توانند در صنایع مختلف مشغول به کار شوند.

تکنسین هایی که کیفیت بالایی در سیم پیچی موتورها ارائه می کنند می توانند مشتریان زیادی را جذب نموده و به درآمد بالاتری برسند. با محاسبه این که سالانه چند دستگاه الکتریکی خراب می شوند و نیاز به سیم پیچی موتور دارند می توان درآمد این شغل را تا حدودی تخمین زد.

قابل ذکر است. تعمیر سیم پیچی موتورهای الکتریکی تا توان هزار ولت در دو فرکانس Hz و Hz انجام می شود و هم چنین سیم پیچی موتورهای الکتریکی و اورهال آنها در هر دو سطح موتورهای AC و موتورهای DC قابل اجرا است.. باید در نظر داشت خدمات سیم پیچی موتورهای AC از کیلووات تا / وات در دو فرکانس Hz و Hz در مجموعه الوند صنعت جاوید البرز امکانپذیر است..



( مشاوره و اجرا ) های دیگر