مشاوره و اجرا سیم پیچی در دماوند

Winding-1
Winding-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


در اشعار و منظومه‌های شاعران دیگر از جمله قصیده‌ای از ناصرخسرو، منظومه ویس و رامین از فخرالدین اسعد گرگانی و قصیده‌ای از خاقانی تلمیح این اسطوره دیده می‌شود. قصیده دماوندیه دوم که در سال توسط ملک‌الشعرای بهار سروده شد، از شعرهای معروفی است. که درباره دماوند سروده شده، چنین است.:

جانوران شکارچی چهارپا مثل روباه، شغال، سگ و گرگ در پیرامون دماوند پراکنده‌اند. این جانوران تا ارتفاع متری کوه دماوند هم دیده می‌شود. خرس‌ها هم در این منطقه زندگی می‌کنند، اما بیشتر در غرب و شمال دیده می‌شوند و از ارتفاعات بلند دوری می‌کنند.

در بخش پیدایش رودها در کتاب بندهش از البرز به عنوان نقطه پیدایش رودهای ایران یاد شده که از آن رودهای بسیار جاری شده‌است و به گوشه گوشه ایران گسترش یافته نام برده می‌شود و بیان می‌شود که رودی به سمت خراسان و رودی به سمت آسورستان و رودی به سمت دجله و رودی از سپاهان (اصفهان) به خوزستان و رودی به سمت دیلمان و رودی به سمت گرگان و رودی به سمت آذربایجان جاری شده‌است


لازم به ذکر است. که میزان درآمد شغل سیم پیچی موتور به عوامل بسیاری بستگی دارد. از جمله این موارد می توان به میزان مهارت فرد و دانش او، مشتری مداری، میزان تبلیغات و غیره اشاره کرد. دستمزد طلب شده برای سیم پیچی یک موتور ساده معمولا زیاد است. چرا که این شغل دارای سختی های زیادی است..

سیم پیچ موتورهای الکتریکی وظیفه مونتاژ و آزمایش است.اتورها، آرمیچرها یا روتورهای موتور الکتریکی و ژنراتور را بر عهده دارند. آن‌ ها با است.فاده از فایل ‌های دستی، فایل ‌های برق قابل حمل، و اسکراپر، شکاف ‌های آستری با عایق ورق را از شکاف ‌های هسته جدا می‌کنند و سیم ‌پیچ ‌ها را درون شکاف‌ ها قرار می ‌دهند. آن ها همچنین هسته ها را از نظر عیوب بررسی می کنند و با است.فاده از چکش و دریفت لایه ها را تراز می کنند.

با توجه به این که تنوع وسایل الکتریکی و مکانیکی بسیار زیاد شده است. و صنایع مختلف از انواع ماشین های الکتریکی برای انجام امور خود است.فاده می کنند، نیاز به افراد سیم پیچ بند که در این کار دارای مهارت بالایی باشند به شدت احساس می شود.



( مشاوره و اجرا ) های دیگر