فروش سیم پیچی در دیزین

Winding-1
Winding-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


در دیزین، تله سیژ وجود دارند. اولی، تله سیژ قله است. که ۸ متر ارتفاع و ۸ متر طول دارد. این تله سیژ، از وسط پیست تا قله می‌رود. دومی، تله سیژ چمن است. که ۵ متر ارتفاع و متر طول دارد. مسیر این تله سیژ نیز از دفتر مدیریت تا رستوران است..

دیزین، علاوه بر پیست اسکی و تفریحات زمستانی، امکانات و تفریحات دیگری نیز دارد. هرکدام از این تفریحات برای سلیقه‌ها و آدم‌های متفاوتی مناسب است.؛ بنابراین نگران این نباشید که اگر به دیزین آمدید، قرار است. بیکار بمانید. در اینجا، با تک‌تک تفریحات این دهکده آشنا می‌شویم.

تله‌کابین دره با ۵ متر ارتفاع و ۸ متر طول، در پیست برگزاری مسابقات مارپیچ بزرگ، مارپیچ کوچک و مسابقات سوپر قرار گرفت است.. آخرین تله‌کابین نیز، تله‌کابین چمن است. که ۵۸ متر ارتفاع و ۸ متر طول دارد و مسیر ارتباطی بین مدیریت و رستوران است..


به افرادی که در این حوزه فعالیت می کنند سیم پیچ بند گفته می شود. این شغل یک شغل فنی بوده که می تواند درآمد بالایی را برای فرد داشته باشد. در ادامه به معرفی شغل سیم پیچی و بازار کار آن در ایران و سرمایه مورد نیاز برای راه اندازی این کار پرداخته شده است..

 وظیفه ایجاد میدان مغناطیس را به منظور ایجاد نیروی الکتروموتوری را داشته و از دو نمونه سیم پیچ اصلی و سیم پیچ ثانویه تشکیل می ود.( درزمینه تعمیر و سیم پیچ الکتروموتور سعی می شود به بررسی هر چه بیشتر هسته است.اتور تمرکز شود. این موضوع به خاطر این است. که معمولا خرابی و نارسایی در قسمت هسته است.اتور رخ داده و این ناحیه آسیب پذیر تر است..)

در صورتی که دوره های مختلف آموزش سیم پیچی را گذرانده اید و می خواهید وارد بازار این کار شوید نیاز به سرمایه چندانی نمی باشد. می توان با وجود مدرک سیم پیچی در شرکت های مختلف است.خدام شد و در آنجا شروع به کار کرد. همچنین می توان با راه اندازی یک مغازه این کار را به صورت شخصی انجام داد و از این طریق به درآمدزایی رسید.



( فروش ) های دیگر