مشاوره و اجرا سیم پیچی در رودهن

Winding-1
Winding-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


آب‌و‌هوای رودهن به دلیل نزدیکی به کوهستان و وجود باغات فراوان در آن، در بهار و تابستان بسیار مطبوع و دلپذیر است.. آب‌وهوای رودهن را باید نیمه‌کوهستانی بدانیم. اغلب روزهای زمستان هوای رودهن برفی و سرد است.. پاییز در رودهن هوا نسبت به تهران سرد اما نسبت به زمستان رودهن، مطبوع‌تر می‌شود.

اگر می‌خواهید از جاذبه‌های دیدنی رودهن بازدید کنید و در روستاهای اطراف به طبیعت‌گردی بپردازید، بهتر است. حداقل یک شب را در طبیعت بکر این منطقه اقامت کنید. در رودهن انواع ویلا، سوئیت، خانه و آپارتمان مبله برای مسافران وجود دارند که می‌توانید آن‌ها را اجاره کنید. البته پیدا کردن محل اقامت متناسب با بودجه و امکانات مدنظر شما ممکن است. زمان‌بر باشد، برای سرعت بخشیدن به این امر اتاقک می‌تواند به کمک شما بیاید.

البته جالب است. بدانید، روستاهایی نظیر جورد، مهرآباد، وسکاره، گلاهک، چناران، آردینه، نوده و یلقان دره و عباس‌آباد دارای دهیاری و شورا هستند و مابقی روستاها به دلیل ثابت نبودن جمعیت در فصول مختلف سال، فاقد شورا و دهیاری هستند.


سیم پیچ های موتور الکتریکی معمولاً دارای مدرک دیپلم دبیرستان یا معادل آن هستند. اگرچه، کسب مدرک لیسانس در یک رشته مرتبط ممکن است. در دراز مدت مفید باشد. انتظار می رود که آن ها تجربه فعلی در یک محیط مهندسی ساخت یا صنعت و تعمیر موتور را داشته باشند.

تکنسین هایی که کیفیت بالایی در سیم پیچی موتورها ارائه می کنند می توانند مشتریان زیادی را جذب نموده و به درآمد بالاتری برسند. با محاسبه این که سالانه چند دستگاه الکتریکی خراب می شوند و نیاز به سیم پیچی موتور دارند می توان درآمد این شغل را تا حدودی تخمین زد.

با توجه به سختی هایی که شغل سیم پیچی دارد معمولا برای سیم پیچی یک موتور ساده هزینه بالایی برای دستمزد پرداخت می گردد. با توجه به تقاضای زیادی که برای سیم پیچی موتورهای مختلف وجود دارد می توان درآمد بالایی را برای این شغل در نظر گرفت.



( مشاوره و اجرا ) های دیگر