مشاوره و اجرا سیم پیچی در شمال تهران

Winding-1
Winding-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


از محله‌ های قدیمی در شمال شهر تهران که امروزه بیشتر به دلیل وجود پارک قیطریه و قرار گرفتن بلوار صبا و وجود مراکز تجاری و رستوارن های مشهور در آن شناخته می شود. این محله به دلیل اینکه نزدیک به بلوار اندرزگو است. مکانی مناسب برای ساخت و ساز ساختمان های لوکس به حساب می آید.

شاید کمتر تهرانی باشد که یک بار کوه درکه را بالا نرفته باشد. درکه در اصل به معنی دره کوچک است. و مرتفع ترین نقطه آن متر ارتفاع دارد. این محله از آنجایی که تلفیقی از بافت بسیار سنتی و مدرن آن بسیار خاص است.. در بخشی از این محله خانه های بسیار گران قیمت و در بخشی دیگر خانه های نه چندان گران قیمت قرار دارد که از این نظر در شمال تهران شرایط منحصر به فردی را دارا می باشد.

الهیه در گذشته، خورآذین نام داشت. داستان تکراری پیشکش دادن یک تکه از ایران به یکی از بانوان نامی و نام گذاری این محله، تحت تاثیر کسی که احداثش کرد. کارخانه کبریت‌سازی، در زمان قاجار، نماد الهیه بود و بعدها راه زندگی سفیران کشورهای مختلف به این محله خوش آب‌و‌هوا باز شد.


شرکت الوند صنعت جاوید البرز یکی از معتبرترین مراکز ارائه کننده خدمات جامع در زمینه الکتروموتورهای با ولتاژ پایین تا ولتاژ بالا است. و علاوه بر آن کار سیم پیچی موتورهای الکتریکی را با بهترین مواد اولیه و مجرب ترین تکنسین ها برعهده دارد.

با توجه به این که تنوع وسایل الکتریکی و مکانیکی بسیار زیاد شده است. و صنایع مختلف از انواع ماشین های الکتریکی برای انجام امور خود است.فاده می کنند، نیاز به افراد سیم پیچ بند که در این کار دارای مهارت بالایی باشند به شدت احساس می شود.

قابل ذکر است. تعمیر سیم پیچی موتورهای الکتریکی تا توان هزار ولت در دو فرکانس Hz و Hz انجام می شود و هم چنین سیم پیچی موتورهای الکتریکی و اورهال آنها در هر دو سطح موتورهای AC و موتورهای DC قابل اجرا است.. باید در نظر داشت خدمات سیم پیچی موتورهای AC از کیلووات تا / وات در دو فرکانس Hz و Hz در مجموعه الوند صنعت جاوید البرز امکانپذیر است..



( مشاوره و اجرا ) های دیگر