مشاوره و اجرا سیم پیچی در شهر جدید اندیشه

Winding-1
Winding-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


اگر به  نقشه اندیشه نگاهی بیندازیم، متوجه منطقه‌ای خواهیم شد با فاز مسکونی، قسمت شمال و شرق آن جاده کرج شهریار می‌گذرد. قسمت جنوبی آن جاده شهریار قرار گرفته. قسمت غرب جاده ملارد. قسمت شمالی، دو فاز و قرار دارد. بلوار آزادی و بلوار شورا و بلوار ولایت از خیابان‌ها مهم این منطقه است..

این منطقه به علت دارا  بودن مغازه های مختلف برای ایجاد کسب و کار مناسب میباشد این فاز درجنوبی ترین قسمت اندیشه و از قدیمی ترین فازهای این منطقه میباشد این فاز دارای سه خیابان اصلی به نام های بلوار دنیا مالی ، طالقانی و مدرس میباشد.

این فاز در قسمت شمالی فاز قرار گرفته و با جذب سرمایه در مساحتی محدود به هکتار بخش مسکونی این منطقه را را با در اختیار گرفتن امکانات رفاهی مانند فرهنگسراها  و مدارس و مراکز تجاری به محلی آرام و مناسب برای سکونت تبدیل شده است.


سیم پیچ های موتور الکتریکی معمولاً روی تجهیزات مختلفی کار می کنند، از موتورهای وسایل نقلیه الکتریکی گرفته تا ژنراتورها. وظایف آن ها شامل کار برای پیچیدن و تولید سیم پیچ ها، جایگزینی و آماده سازی اجزایی مانند هسته است.اتور برای سیم پیچی است.. همچنین آن ها سایر تجهیزات الکترومکانیکی و الکترومغناطیسی را نگهداری و تعمیر می کنند.

موتور الکتریکی نوعی ماشین الکتریکی است. که انرژی الکتریکی را به انرژی مکانیکی تبدیل می کند. این موتور با جریان DC و جریان AC تغذیه می شود. اکثر موتورها بر اساس اصل برهمکنش بین جریان های الکتریکی و همچنین میدان مغناطیسی در سیم پیچی کار می کنند.

آموزشگاه های مختلفی وجود دارند که این دوره ها را در زمانی کوتاه برگزار می کنند و پس از طی کردن دوره مورد نظر به کارآموزان مدرک ارائه می دهند. باید توجه نمود که آموزشگاهی که در آن ثبت نام می کنید زیر نظر سازمان فنی و حرفه ای باشد تا بتوان مدرک معتبر را از آن دریافت نمود.



( مشاوره و اجرا ) های دیگر