مشاوره و اجرا سیم پیچی در شهرک صنعتی شمس آباد

Winding-1
Winding-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


با توجه به فعالیتی که در کارخانه مورد نظر دارید، مساحت کارخانه و امکاناتی که در آن وجود دارد، قیمت‌ها برای اجاره یا خرید سوله کاملاً متفاوت خواهد بود. فرآیند خرید کارخانه و سایر املاک صنعتی، با املاک معمولی کمی متفاوت است. و مراحل قانونی بسیار زیادی دارد.

برخلاف چند نمونه از شهرک‌های صنعتی دیگر در اطراف تهران که فعالیت بسیاری از صنایع در آن متوقف شده‌ است.؛ این شهرک طی چند سال اخیر یکی از مهمترین مراکز برای تولید و گسترش صنعت بوده است.. به طوری که هیچگاه فعالیت در آنجا متوقف نشده است.. به گونه‌ای که امروزه بیش از هزار نفر پرسنل در آنجا مشغول به کار هستند. این شهرک صنعتی، در

این شهرک صنعتی یکی از مراکزی است. که در زمینه صنایع پلاستیک، رنگ،  فلزی و بسیاری دیگر از زمینه‌ها مشغول به فعالیت است.. هر زمان که تعدادی کارخانه در این شهرک صنعتی متوقف شود، به سرعت سوله‌ها و کارخانه‌ها فروش رفته و جایگزینی جدیدی برای آن‌ها پیدا می‌شود. به همین دلیل هیچ گاه این شهرک صنعتی فعالیت خود را متوقف نخواهد کرد.


سرفصل های مختلفی در این دوره ها به کارآموزان آموزش داده می شود که تعدادی از این سرفصل ها عبارتند از: روابط نقشه کشی سیم پیچی است.اتور، آموزش دادن انواع سیم پیچی ها از جمله سیم پیچی یک طبقه است.اتور تک فاز و سیم پیچی دو طبقه موتورهای تک فاز ، آموزش انواع مختلف سیم بندی ها و شکل کلاف ها، تبدیل کردن الکتروموتورهای سه فاز به تک فاز، سیم پیچی متحدالمرکز، سیم پیچی زنجیره ای، سیم پیچی موتور سه فاز، سیم پیچی ژنراتورها و&#;

 وظیفه تراز بندی روتور و جای نشینی مناسب روتور و نیز محل قرار گیری بیرینگ ها را بر عهده دارند. ( یکی از عوامل سوختن سیم پیچ الکتروموتور مربوط به ایراد در ساختار درب ها و خرابی در قسمت یاتاقان بندی بوده که پیشنهاد میگردد در هر بار اورهال و تعمیرات الکتروموتور، درب های جلو و عقب الکتروموتور به صورت اصولی و صحیح چک شوند)

- در مرحله چهارم، در این مرحله به سراغ هسته است.اتور رفته و کلاف های سیم پیچی را را از بدنده است.اتور جدا می کنیم. در این حالت شمش های است.اتور را از هرگونه مواد زائد پاکسازی کنید. سر بندی است.اتور با توجه به است.اندارد اولیه الکتروموتور باید رعایت شده و کلاف های خارج شده را با توجه به نحوه پیچیده شدن آن ها دسته بندی کرده و کنار می گذاریم.



( مشاوره و اجرا ) های دیگر