فروش سیم پیچی در شهرک صنعتی قرچک

Winding-1
Winding-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


وی در این بازدید به اتفاق مدیریت شهرک صنعتی قرچک مهندس حامد افشارنادری از روند است.قرار و تولید چندین واحد صنعتی شهرک در زمینه تولید پارچه رمبلی (شرکت اویاز) و شرکت قهوه اخوان و شرکت بسته بندی محصولات غذایی افق دریا ثمین بازدید کرد


لوازم خانگی مختلف نیز دارای موتورهای الکتریکی می باشند که در صورت خراب شدن ممکن است. نیاز به تعویض سیم پیچی آنها باشد. با توجه به این که این کار بسیار پیچیده بوده و نیازمند تخصص می باشد برای تعمیر این وسایل می توان از افراد متخصص در این کار است.فاده کرد.

آموزشگاه های مختلفی وجود دارند که این دوره ها را در زمانی کوتاه برگزار می کنند و پس از طی کردن دوره مورد نظر به کارآموزان مدرک ارائه می دهند. باید توجه نمود که آموزشگاهی که در آن ثبت نام می کنید زیر نظر سازمان فنی و حرفه ای باشد تا بتوان مدرک معتبر را از آن دریافت نمود.

شرکت رادوکو در قالب سهامی خاص و با سرمایه بخش خصوصی فعالیت خود را در زمینه واردات ، تامین و تجهیز انواع قطعات صنعتی آغاز نمود. رادوکو با تکیه بر دانش،تخصص و تجربه کارشناسان متعهد خود در زمینه های مختلف شامل بخش پایپینگ و بخش های ژانراتور ابزاردقیق وتجهیزات کشاورزی و&#; که شامل برندهای خارجی و داخلی معتبر می باشد آماده ارائه خدمات تامین ، تجهیز و مشاوره تخصصی به بخش های مختلف صنعت می باشد.



( فروش ) های دیگر