مشاوره و اجرا سیم پیچی در فیروزکوه

Winding-1
Winding-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


فیروزکوه سه حمام و شش یا هفت باب مسجد، یک تکیه و سه آسیا و سی کاروانسرای بارانداز و پنجاه باب دکان دارد و سکنه آن تقریبا خانوار و هفت طایفه اند: طایفه شیرازی، طایفه کیائیه، طایفه شهرآشوب، طایفه رئیسی، طایفه کاردگر، طایفه فخرآور و طایفه بابتیه که میرزا فضل الله خان و میرزا امان الله، مستوفی این شهر از این طایفه‌اند.

قطار در این مسیر از میان جنگل‌ها و کوهستان‌های شمال کشور عبور می‌کند. در بعضی نقاط، ارتفاع ریل قطار از سطح دریا به متر نیز می‌رسد. به‌طورکلی می‌توان مناطق مسیر این قطار به دو دسته جلگه‌ای و کوهستانی تقسیم‌بندی کرد.

موقعیت مکانی آن باعث شده که در طول تاریخ، همواره مورد توجه مردم و حکام وقت باشد. همین موضوع است. که باعث شده حالا آثار تاریخی فراوانی مانند امامزاده‌ها، قلعه‌ها و چندین و چند پل و گورستان تاریخی در این شهرستان وجود داشته باشند که هرکدام حکایتگر بخشی از داستان این منطقه هستند.


این مدرک ها بین المللی بوده و می توان با آن در داخل و خارج از کشور شروع به کار نمود. این آموزشگاه ها علاوه بر دوره های تئوری به آموزش عملی نیز می پردازند و افراد می توانند در کارگاه هایی که در این آموزشگاه ها وجود دارد به صورت عملی نیز با اجزای مختلف موتور و نحوه سیم پیچی آن آشنا گردند.

موتور الکتریکی نوعی ماشین الکتریکی است. که انرژی الکتریکی را به انرژی مکانیکی تبدیل می کند. این موتور با جریان DC و جریان AC تغذیه می شود. اکثر موتورها بر اساس اصل برهمکنش بین جریان های الکتریکی و همچنین میدان مغناطیسی در سیم پیچی کار می کنند.

قابل ذکر است. تعمیر سیم پیچی موتورهای الکتریکی تا توان هزار ولت در دو فرکانس Hz و Hz انجام می شود و هم چنین سیم پیچی موتورهای الکتریکی و اورهال آنها در هر دو سطح موتورهای AC و موتورهای DC قابل اجرا است.. باید در نظر داشت خدمات سیم پیچی موتورهای AC از کیلووات تا / وات در دو فرکانس Hz و Hz در مجموعه الوند صنعت جاوید البرز امکانپذیر است..



( مشاوره و اجرا ) های دیگر