فروش سیم پیچی در قرچک

Winding-1
Winding-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


به لطف زحمات شهرداری قرچک و ساخت خیابان ها و بلوارهای عریض در معابر اصلی شهر، ترافیک قرچک مطلوب است.. اگرچه باز هم در ساعاتی از روز، به خصوص ساعات اولیه صبح، نزدیک غروب و ساعات پرتردد شاهد ترافیک در محله های مختلف قرچک خواهید بود.

به گفته بسیاری از باستان شناسان و محققانی که در تپه پردیس فعالیت کرده‌اند، این منطقه یکی از قدیمی‌ترین آثار تاریخی است. که تمدن بشری را در عصری نشان می‌دهد که انسان با درک صحیح از زندگی گروهی، به ساخت ابزارهای زندگی متمدن روی آورده‌است.

قدمت قرچک با است.ناد به‌ تپه‌های باستانی فردیس و کوره پزخانه‌ی موجود در اطراف این شهرستان به شش هزار سال قبل از میلاد تخمین زده می‌شود. در کیلومتری قرچک در روستای پردیس آثاری از عصر آهن کشف شده است.. تپه‌ای شش هزار ساله که مامن ساخت‌ ابزارهای متمدن و زندگی گروهی بوده است.. سفال‌های زیبا در کنار کوره‌های تولید سفال، چرخ سفالگری که با شاخ حیوانات ساخته شده و گورستان عصر آهن در این تپه به چشم می‌خورد. این تپه جز آثار به ثبت رسیده ملی نیز می‌باشد. تپه میل پوئینک در روستای پوئینک قرچک نیز به ثبت فهرست آثار ملی رسیده و قدمت آن به دوران سلجوقیان باز می‌گردد.


افرادی که هیچ گونه تحصیلاتی ندارند و علاقمند به فعالیت در این حوزه می باشند و یا افرادی که در رشته های مختلف دارای تحصیلات می باشند و می خواهند وارد این شغل شوند می توانند در دوره های مختلفی که برای آموزش سیم پیچی برگزار می شود شرکت نمایند.

با توجه به سختی هایی که شغل سیم پیچی دارد معمولا برای سیم پیچی یک موتور ساده هزینه بالایی برای دستمزد پرداخت می گردد. با توجه به تقاضای زیادی که برای سیم پیچی موتورهای مختلف وجود دارد می توان درآمد بالایی را برای این شغل در نظر گرفت.

به افرادی که در این حوزه فعالیت می کنند سیم پیچ بند گفته می شود. این شغل یک شغل فنی بوده که می تواند درآمد بالایی را برای فرد داشته باشد. در ادامه به معرفی شغل سیم پیچی و بازار کار آن در ایران و سرمایه مورد نیاز برای راه اندازی این کار پرداخته شده است..



( فروش ) های دیگر