مشاوره و اجرا سیم پیچی در قرچک

Winding-1
Winding-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


دلیل اصلی شکل‌گیری قرچک، کوره پزی‌های آن است.. قرچک در سال ۵۵ به شهر تبدیل شد که علت اصلی توسعه آن، وجود کوره‌پزخانه‌های زیادی بود که در این منطقه وجود دارد. قرچک به دلیل خاک مرغوب همیشه مورد توجه صنعت تولید آجر و سفال بوده و به دلیل حفاری‌های انجام شده به همین منظور در شمال این شهر چاله‌های عظیمی وجود دارد.

به گفته بسیاری از باستان شناسان و محققانی که در تپه پردیس فعالیت کرده‌اند، این منطقه یکی از قدیمی‌ترین آثار تاریخی است. که تمدن بشری را در عصری نشان می‌دهد که انسان با درک صحیح از زندگی گروهی، به ساخت ابزارهای زندگی متمدن روی آورده‌است.

کشف بسیاری از کوره‌های متعدد تولید سفال و نیز پیدا شدن چرخ سفالگری با است.وانه ای از شاخ حیوانات در تپه پردیس قرچک متعلق به دوره سیلک دو، هزاره پنجم پیش از میلاد جامعه باستان‌شناسی فلات مرکزی را با اسرار بسیاری از زندگی آن دوران روبرو کرد.


لوازم خانگی مختلف نیز دارای موتورهای الکتریکی می باشند که در صورت خراب شدن ممکن است. نیاز به تعویض سیم پیچی آنها باشد. با توجه به این که این کار بسیار پیچیده بوده و نیازمند تخصص می باشد برای تعمیر این وسایل می توان از افراد متخصص در این کار است.فاده کرد.

افرادی که در این حرفه دانش و مهارت دارند می توانند به صورت مستقل در مغازه شخصی و یا است.خدام در شرکت های مختلف مشغول به کار شوند. امکان پیشرفت در این شغل با توجه به پیشرفت تکنولوژی بسیار بالا بوده و آینده ای روشن برای آن پیش بینی می شود.

- در مرحله دهم که مرحله کار پایانی مربوط به سیم پیچی الکتروموتور را انجام داده و برای محکم شدن ساختار سیم پیچ درون هسته است.اتور از شار لاک است.فاده کرده و در معرض هوای آزاد قرار داده تا خشک شود و بعد از این مرحله الکتروموتور ها اسمبل کرده و آماده راه اندازی می کنیم.



( مشاوره و اجرا ) های دیگر