فروش سیم پیچی در لواسان

Winding-1
Winding-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


دشت هویج یا دشت گرچال (گودال آتش) یکی از جاذبه‌های روستای افجه محسوب می‌شود که ظاهرا در قدیم زیر کشت هویج بوده است.. برای رسیدن به این دشت باید پس از پارک خودروی خود در روستا، مسیری با شیب تند و سربالایی را پیش بگیرید که در بین راه از کنار باغ‌های آلبالو و گیلاس و گردو عبور می‌کند. پس از حدود دو ساعت به این دشت بسیار زیبا می‌رسید.

لواسان در شمال شرق تهران قرار گرفته است.. با توجه به اینکه لواسان در دره‌های اطراف تهران قرار دارد، هوای شهر به نسبت تهران خنک‌تر می‌باشد. لواسان پاییز‌ها و زمستان‌های سرد و اغلب همراه با بارش برف و باران دارد. بارش‌های لواسان از اواخر آبان‌ماه شروع می‌شود و تا اوایل فروردین ماه ادامه دارد. فصل بهار در لواسان مطبوع‌ترین هوای سال را دارد.دما هوا معتدل و بارش‌های گاه و بی‌گاه به خنکی هوا کمک می‌کند. لواسان در تابستان اما هوای خنک و خشک دارد. بالاترین دمای هوا در این فصل برای لواسان رقم می‌خورد. با این حال، تابستان هوای لواسان از تهران خنک‌تر است..

یکی از اولین جاهای دیدنی در سفر به لواسان گردنه قوچک است.؛ اما چرا باید از این گردنه دیدن کنیم؟ گردنه قوچک گردنه‌ای است. که تهران را به منطقه شمیرانات و جاهای دیدنی لواسان متصل می‌سازد. علاوه بر این در اینجا شاهد پارک جنگلی لواسان هم هستید. البته لواسان چند پارک جنگلی دارد و این پارک را با نام پارک جنگلی قوچک هم می‌شناسند.


بهتر است. که پیش از شروع آموزش برای شغل سیم پیچی برق، با بازار کار این حرفه بیشتر آشنا شویم. همانطور که می دانید امروزه در اکثر موتورهای الکتریکی که در وسایل برقی است.فاده می شوند، شاهد سیم پیچ های الکتریکی هستیم. از جمله این موتورها می توان به موتور لباسشویی، کولر آبی، آسانسور و &#; اشاره نمود. عواملی مانند حرارت و جریان می توانند باعث بروز آسیب به سیم پیچ ها شوند. در چنین موقعیتی، نیاز است. که موتور الکتریکی باز شده و به بررسی سیم پیچی آن بپردازیم تا در صورتی که آسیب دیده بود، آن را تعویض نموده و یا مجددا باز پیچی کنیم.

تعمیر و سیم پیچی موتورهای AC _ DC _ EX بالانس انواع فن سیم پیچی الکتروموتور ضد انفجار جایگاهای CNG سیم پیچی موتور های چرثقیل سقفی و اسانسور سیم پیچی موتور دالاندر پمپ ویلو دپ گرانفوس تعمیر انواع پمپ های وکیوم تعمیر انواع چیلرهای خنک کننده سیم پیچی انواع ژنراتور انواع سرو موتور و موتورهای خاص دارای سال سابقه کار درخشان و تاییدیه شرکت گاز و نفت و نیروگاه های برق منطقه ای جنوب فارس و شرکت های بزرگ صنعتی

تکنسین هایی که کیفیت بالایی در سیم پیچی موتورها ارائه می کنند می توانند مشتریان زیادی را جذب نموده و به درآمد بالاتری برسند. با محاسبه این که سالانه چند دستگاه الکتریکی خراب می شوند و نیاز به سیم پیچی موتور دارند می توان درآمد این شغل را تا حدودی تخمین زد.



( فروش ) های دیگر