فروش سیم پیچی در ناحیه صنعتی آیینه ورزان

Winding-1
Winding-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


شرکت های ناحیه صنعتی آیینه ورزان، ناحیه صنعتی آیینه ورزان : واقع در است.ان تهران شهرستان دماوند می باشد .مساحت کلی شهرک 30 هکتارو مساحت صنعتی 28 هکتار می باشد. بعضی از شرکت های مستقر در این شهرک صنعتی عبارتند از : کارخانه تولید لوازم خانگی گاز ولگا - کارخانه پروتئین گلبانان - کارخانه صدف نارون پدر


به افرادی که در این حوزه فعالیت می کنند سیم پیچ بند گفته می شود. این شغل یک شغل فنی بوده که می تواند درآمد بالایی را برای فرد داشته باشد. در ادامه به معرفی شغل سیم پیچی و بازار کار آن در ایران و سرمایه مورد نیاز برای راه اندازی این کار پرداخته شده است..

سیم پیچ موتورهای الکتریکی وظیفه مونتاژ و آزمایش است.اتورها، آرمیچرها یا روتورهای موتور الکتریکی و ژنراتور را بر عهده دارند. آن‌ ها با است.فاده از فایل ‌های دستی، فایل ‌های برق قابل حمل، و اسکراپر، شکاف ‌های آستری با عایق ورق را از شکاف ‌های هسته جدا می‌کنند و سیم ‌پیچ ‌ها را درون شکاف‌ ها قرار می ‌دهند. آن ها همچنین هسته ها را از نظر عیوب بررسی می کنند و با است.فاده از چکش و دریفت لایه ها را تراز می کنند.

تکنسین هایی که کیفیت بالایی در سیم پیچی موتورها ارائه می کنند می توانند مشتریان زیادی را جذب نموده و به درآمد بالاتری برسند. با محاسبه این که سالانه چند دستگاه الکتریکی خراب می شوند و نیاز به سیم پیچی موتور دارند می توان درآمد این شغل را تا حدودی تخمین زد.



( فروش ) های دیگر