مشاوره و اجرا سیم پیچی در ناحیه صنعتی آیینه ورزان

Winding-1
Winding-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


شرکت های ناحیه صنعتی آیینه ورزان، ناحیه صنعتی آیینه ورزان : واقع در است.ان تهران شهرستان دماوند می باشد .مساحت کلی شهرک 30 هکتارو مساحت صنعتی 28 هکتار می باشد. بعضی از شرکت های مستقر در این شهرک صنعتی عبارتند از : کارخانه تولید لوازم خانگی گاز ولگا - کارخانه پروتئین گلبانان - کارخانه صدف نارون پدر


- در مرحله چهارم، در این مرحله به سراغ هسته است.اتور رفته و کلاف های سیم پیچی را را از بدنده است.اتور جدا می کنیم. در این حالت شمش های است.اتور را از هرگونه مواد زائد پاکسازی کنید. سر بندی است.اتور با توجه به است.اندارد اولیه الکتروموتور باید رعایت شده و کلاف های خارج شده را با توجه به نحوه پیچیده شدن آن ها دسته بندی کرده و کنار می گذاریم.

انواع ماشین ها بسته به قدرت مورد نیاز، نیازمند سیم پیچی های مختلفی هستند که بسته به تعداد دور و ضخامت سیم پیچ ها این قدرت قابل تنظیم می باشد. سیم پیچی موتور نیازمند مهارت بالایی در این کار می باشد و انجام آن از عهده افراد عادی خارج است. و افراد متخصص در این کار می توانند در صنایع مختلف مشغول به کار شوند.

در صورتی که دوره های مختلف آموزش سیم پیچی را گذرانده اید و می خواهید وارد بازار این کار شوید نیاز به سرمایه چندانی نمی باشد. می توان با وجود مدرک سیم پیچی در شرکت های مختلف است.خدام شد و در آنجا شروع به کار کرد. همچنین می توان با راه اندازی یک مغازه این کار را به صورت شخصی انجام داد و از این طریق به درآمدزایی رسید.



( مشاوره و اجرا ) های دیگر