مشاوره و اجرا سیم پیچی در چهاردانگه

Winding-1
Winding-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


علاوه بر این در شهرک صنعتی چهاردانگه تولیدی های فراوانی وجود دارد که به ویژه در سال های اخیر اقدام به فروش مستقیم تولیدات خود می نمایند. از این جمله میتوان به تولیدی های مبل و اثاثیه منزل اشاره نمود که بازار بزرگی را در شهرک صنعتی چهاردانگه ایجاد کرده اند.

اگر قیمت های چهاردانگه تهران را با دیگر بازارهای کابینت و مبل تهران مقایسه کنید، متعجب خواهید شد. قیمت ها در چهاردانگه به طرز شگفت انگیزی پایین است.. برای مثال، بازار مبل یافت آباد که فاصله زیادی با چهاردانگه ندارد، قیمت های بسیار بالاتری دارد.

وسعت شهرک صنعتی چهاردانگه بسیار زیاد است.. این شهرک به طور کلی به بخش بنگاه های صنعتی و شرکت ها و تولیدی ها و بخش فروشگاه ها و پاساژها و مغازه ها تقسیم می شود. در واقع بخش تجاری و بخش صنعتی دو بخش اصلی شهرک صنعتی چهاردانگه هستند. معمولا هرچه به سمت مرکز این شهرک بروید با صنایع بیشتری رو به رو می شوید و در حواشی آن بیشتر فروشگاه ها و پاساژهای فروش مبلمان و غیره قرار گرفته اند. در بخش صنایع نیز، فعالیت های متنوعی انجام میگیرد، از ساخت و تولید ورقه های ام دی اف، مغازه های فروش روکش ام دی اف، کارخانه های تولید مبلمان و &#; را می توانید در بخش صنعتی ببینید.


وظیفه سر بندی و ساماندهی ورودی کابل های متصل به الکتروموتور را بر عهده دارد.( در نمونه های تک فاز خازن درون ترمینال باکس قرار گرفته و تنها دو عدد محل اتصال فاز و نول را داریم. در نمونه های سه فاز محل قرار گیری سه عدد فاز را داشته که طریقه سر هم بندی به صورت ستاره و مثلث به منظور راه اندازی الکتروموتور تعبیه شده است.)

سیم پیچ موتورهای الکتریکی وظیفه مونتاژ و آزمایش است.اتورها، آرمیچرها یا روتورهای موتور الکتریکی و ژنراتور را بر عهده دارند. آن‌ ها با است.فاده از فایل ‌های دستی، فایل ‌های برق قابل حمل، و اسکراپر، شکاف ‌های آستری با عایق ورق را از شکاف ‌های هسته جدا می‌کنند و سیم ‌پیچ ‌ها را درون شکاف‌ ها قرار می ‌دهند. آن ها همچنین هسته ها را از نظر عیوب بررسی می کنند و با است.فاده از چکش و دریفت لایه ها را تراز می کنند.

بهتر است. که پیش از شروع آموزش برای شغل سیم پیچی برق، با بازار کار این حرفه بیشتر آشنا شویم. همانطور که می دانید امروزه در اکثر موتورهای الکتریکی که در وسایل برقی است.فاده می شوند، شاهد سیم پیچ های الکتریکی هستیم. از جمله این موتورها می توان به موتور لباسشویی، کولر آبی، آسانسور و &#; اشاره نمود. عواملی مانند حرارت و جریان می توانند باعث بروز آسیب به سیم پیچ ها شوند. در چنین موقعیتی، نیاز است. که موتور الکتریکی باز شده و به بررسی سیم پیچی آن بپردازیم تا در صورتی که آسیب دیده بود، آن را تعویض نموده و یا مجددا باز پیچی کنیم.



( مشاوره و اجرا ) های دیگر