فروش شارژر صنعتی در رودهن

Industrial charger-1
Industrial charger-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


شهر رودهن با توجه به قدمت خود هم دارای مناطق سنتی، هم مناطق آپارتمانی و مدرن و هم مناطق ویلایی است.. بیشتر خانه های سنتی در مرکز شهر و در محلات قدیمی قرار گرفته اند و اغلب خانه های ویلایی شخصی ساز رودهن در انتهای شهر قرار گرفته اند که بسیاری از پایتخت نشینان این مناطق خوش آب و هوا و زیبا را برای تفریحات آخر هفته خود انتخاب نموده اند. همچنین تقریبا تمامی مراکز تجاری و بیشتر رستورانها و فروشگاههای بزرگ در خیابان اصلی این شهر قرار گرفته اند.

باغچه ستوران زیتون یکی از بهترین رستوران‌های رودهن است. که مجهز به آلاچیق‌ها و کلبه‌های اختصاصی است. که قابل رزرو بوده و امکان برگزاری جشن تولد هم در کلبه‌ها وجود دارد.  البته این رستوران، برای افرادی که نمی‌خواهند روی زمین بنشینند، محیطی سرپوشیده با ظرفیت بالا و دکوراسیون شیکی هم دارد.

مهاجر‌پذیری رودهن، فرهنگ و آداب متفاوتی را در این شهر به وجود آورده است. و در مجموع ساکنان بومی این منطقه، از لحاظ گویش و آداب‌ و رسوم، در مقایسه با مناطق پیرامون خود فرهنگی خاص و بسیار متمایز دارند. این آداب و رسوم بیشتر در میان اقوام آذربایجانی که از ارومیه مهاجرت کرده‌اند، دیده می‌شود و جالب است. بدانید که، این قوم آذری، هم‌چنان بخشی از ویژگی‌های فرهنگی و اجتماعی خاص خود را حفظ نموده‌اند.


شرکت کایر صنعت مصمم است. با بهره گیری از نیروی انسانی ماهر و است.فاده از پیشرفته ترین تکنولوژی روز دنیا ، مسیر ترقی وموفقیت را طی نماید تا علاوه بر بی نیاز کردن صنعت کشور از واردات تجهیزات شارژ و تست باتری ، مرجعی مطمئن برای کمک به ارتقاء صنعت تولید باتری در کشور باشد . ما بر این اعتقاد هستیم که دست یافتن به این هدف بزرگ ، تنها با اعتماد و همراهی مشتریانمان محقق خواهد شد و به این منظور رضایت مشتری سر لوحه کار ما در تمامی مراحل طراحی ، تولید و خدمات میباشد .

کارکرد دستگاه هم بدین صورت است. که ابتدا کابل برق را به صورت مستقیم به برق ولت متصل میکنیم  در ادامه بر مبنای تعداد باطری کلید ولوم مشکی سمت چپ دستگاه را به نسبت تعداد  باطری های که میخواهید شارژ کنید اولین حرکت ولت دومی ولت  سومین حرکت   ولت و بعدی ولت را تنظیم میکند، ولوم دیگری در دستگاه هست که در سمت راست قرار دارد دارد  و این ولوم برای تنظیم امپر دستگاه است. که کاربر کلید را باید در نقطه ای قرار بگیرد که امپر روی

مهندسین و کارشناسان شرکت کایر صنعت با تجربه فعالیت در مجموعه های تولید باتری و آشنایی کامل با فرآیند حساس و پیچیده شارژ و نیز با اشراف کامل به تاثیر شارژ مناسب در بهبود کیفیت محصولات در مجموعه های تولید باتری اقدام به طراحی و ساخت شارژرهای صنعتی نمود . این شرکت برای اولین بار طراحی و ساخت شارژر را با بهره گیری از پی ال سی به عنوان سیستم کنترل آغاز نمود و هم اکنون نیز در این مسیر پیشرو میباشد .



( فروش ) های دیگر