فروش شارژر صنعتی در شهر جدید اندیشه

Industrial charger-1
Industrial charger-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


نکته مشترک در بین همه فازهای اندیشه این است. که در این فازهاعلاوه بر مجتمع‌ها و خانه‌های آپارتمانی، خانه‌های ویلایی در یک، دو و سه طبقه هم ساخته شده است. که به شهروندان این امکان را می‌دهد تا با هر نوع سلیقه‌ای، خانه مورد علاقه و البته مناسب شرایط خود را بتوانند برای خرید و یا

شهرک اندیشه در ابتدا برای جذب جمعیت مازاد کلانشهر تهران تأسیس شد. همچنین از تأسیس این شهر نتایج بسیار خوبی نیز به دست آمد؛ از جمله می‌توان به جلوگیری از افزایش حاشیه نشینی در شهر تهران و کاهش ناهنجاری‌های احتمالی در حاشیه جنوب غرب تهران اشاره کرد. همچنین با تأسیس شهرک اندیشه برای شهروندان امکان خرید خانه در موقعیت جغرافیایی و فرهنگی مناسب، با هزینه‌ای بسیار مناسب‌تر از مناطق شهر تهران نیز فراهم شد.

با توجه به این که این شهر نوبنیاد بوده و سابقه چندانی ندارد جمعیت آن عموما مهاجر بوده و اکثرا از تهران یا شهرهای مجاور به این شهر آمده اند. بافت جمعیتی متشکل از اقوام مختلف ایران بوده و از لحاظ درآمد بیشتر در محدوده دهکهای میانی و بالاتر می باشند. عمده ساکنین از کارکنان ادارات و کارخانجات بزرگ و یا افراد مستقل شاغل در مناطق صنعتی غرب است.ان تهران می باشند. طبق آخرین آمارهای رسمی جمعیت این شهر بیشتر از هزار نفر می باشد.


مهندسین و کارشناسان شرکت کایر صنعت با تجربه فعالیت در مجموعه های تولید باتری و آشنایی کامل با فرآیند حساس و پیچیده شارژ و نیز با اشراف کامل به تاثیر شارژ مناسب در بهبود کیفیت محصولات در مجموعه های تولید باتری اقدام به طراحی و ساخت شارژرهای صنعتی نمود . این شرکت برای اولین بار طراحی و ساخت شارژر را با بهره گیری از پی ال سی به عنوان سیستم کنترل آغاز نمود و هم اکنون نیز در این مسیر پیشرو میباشد .

شرکت کایر صنعت مصمم است. با بهره گیری از نیروی انسانی ماهر و است.فاده از پیشرفته ترین تکنولوژی روز دنیا ، مسیر ترقی وموفقیت را طی نماید تا علاوه بر بی نیاز کردن صنعت کشور از واردات تجهیزات شارژ و تست باتری ، مرجعی مطمئن برای کمک به ارتقاء صنعت تولید باتری در کشور باشد . ما بر این اعتقاد هستیم که دست یافتن به این هدف بزرگ ، تنها با اعتماد و همراهی مشتریانمان محقق خواهد شد و به این منظور رضایت مشتری سر لوحه کار ما در تمامی مراحل طراحی ، تولید و خدمات میباشد .

از مهمترین پارامترهای یک شارژر صنعتی مناسب میتوان به رایپل خروجی پایین، درصد رگولاسیون مناسب در خروجی به همراه رگولاسیون است.اتیک و دینامیک دقیق، پاور فکتور ورودی مناسب، رانمان بالا، پایداری حرارتی بالا و حداقل نویز صوتی در بازه است.اندارد اشاره کرد.



( فروش ) های دیگر