فروش شارژر صنعتی در قرچک

Industrial charger-1
Industrial charger-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


قرچک همزمان متشکل از بافت شهری و روستایی است.. در محله های قدیمی شهر بافت های فرسوده بیشتری دیده می شود. هر چقدر به سمت محله های جدید این شهر مانند شهرک طلائیه، فرهنگیان، الحدید، یاس سفید و ... میرویم، بافت شهری نوسازی شده است. و نظم و سیاق شهر سازی بیشتر به چشم می خورد. 

قرچک در حریم منطقه تهران قرار دارد و از یک بخش مرکزی، دهستان و آبادی تشکیل شده است.. از نظر کد منطقه شهرداری قرچک شامل ناحیه است.. قرچک خود به تنهایی همه‌ی امکانات از نظر بیمارستان، ساختمان پزشکان، بانک، پارک و بازار و فروشگاه را دارا می‌باشد. خیابان محمد آباد یکی از بهترین محله‌های قرچک است.. خیابان مخابرات نیز با نزدیک بودن به این خیابان جزء محلات خوب قرچک به حساب می‌آید. شهرک طلایه نیز با بافتی آپارتمانی از محبوبیت ویژه‌ای برخوردار است.. در زیباشهر قرچک امام زاده بی بی زبیده آرام گرفته است.. شنیده‌ها حاکی از این است. که در اینجا مزار خواهر امام رضا قرار دارد. البته در زیباشهر، بوستان جنگلی قرچک، شهربازی و است.خر ولیعصر نیز وجود دارد. از محله‌های جدید قرچک نیز می‌توان به شهرک گل‌ها، فرهنگیان، الحدید، کارگر، امام علی، امام حسن و زیتون و شهرک نیایش نیز اشاره نمود.

شهرستان قرچک در کیلومتری جنوب شرق تهران واقع شده است.. این شهرستان از سمت شمال شرق به شهرستان پاکدشت، از شرق، جنوب شرق و جنوب به شهرستان ورامین، از جنوب غربی، غرب و شمال غربی نیز به شهرستان ری محدود می باشد .این شهرستان در آذر ماه ، به مرکزیت شهر قرچک و از ترکیب بخش مرکزی شامل دهستان‌های ولی‌ آباد و قشلاقی جیتو در تابعیت است.ان تهران ایجاد شد.


کارکرد دستگاه هم بدین صورت است. که ابتدا کابل برق را به صورت مستقیم به برق ولت متصل میکنیم  در ادامه بر مبنای تعداد باطری کلید ولوم مشکی سمت چپ دستگاه را به نسبت تعداد  باطری های که میخواهید شارژ کنید اولین حرکت ولت دومی ولت  سومین حرکت   ولت و بعدی ولت را تنظیم میکند، ولوم دیگری در دستگاه هست که در سمت راست قرار دارد دارد  و این ولوم برای تنظیم امپر دستگاه است. که کاربر کلید را باید در نقطه ای قرار بگیرد که امپر روی

شرکت کایر صنعت مصمم است. با بهره گیری از نیروی انسانی ماهر و است.فاده از پیشرفته ترین تکنولوژی روز دنیا ، مسیر ترقی وموفقیت را طی نماید تا علاوه بر بی نیاز کردن صنعت کشور از واردات تجهیزات شارژ و تست باتری ، مرجعی مطمئن برای کمک به ارتقاء صنعت تولید باتری در کشور باشد . ما بر این اعتقاد هستیم که دست یافتن به این هدف بزرگ ، تنها با اعتماد و همراهی مشتریانمان محقق خواهد شد و به این منظور رضایت مشتری سر لوحه کار ما در تمامی مراحل طراحی ، تولید و خدمات میباشد .

از مهمترین پارامترهای یک شارژر صنعتی مناسب میتوان به رایپل خروجی پایین، درصد رگولاسیون مناسب در خروجی به همراه رگولاسیون است.اتیک و دینامیک دقیق، پاور فکتور ورودی مناسب، رانمان بالا، پایداری حرارتی بالا و حداقل نویز صوتی در بازه است.اندارد اشاره کرد.



( فروش ) های دیگر