مشاوره و اجرا شارژر صنعتی در ورامین

Industrial charger-1
Industrial charger-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


یکی از مهم‌ترین بناهای تاریخی و مذهبی هر شهری در ایران، مسجد جامع است.. مسجد جامع ورامین نیز جزو مساجد تاریخی شهر محسوب می‌گردد. این مسجد جامع جزو قدیمی‌ترین مساجد ایران و یکی از نمونه‌های عالی برای معماری اسلامی است.. مسجد جامع در مرکز ورامین قرار دارد و به دستور سلطان محمدخدابنده بنا شده است.. این بنا در دوره ایلخانیان با معماری و طراحی این دوره بنا گردیده است.. مسجد جامع ورامین را باید جزو مساجد چهار ایوانی دانست. این مسجد پلانی مستطیل شکل با مساحت در متر دارد و در ساحت آن از آجر و کاشی‌های ایرانی اسلامی است.فاده‌ شده است.‌.

بهترین فصل سفر به ورامین با توجه به آب و هوای شهر، فصل پاییز و بهار است.. در این فصل‌ها هوای هوا تا حدودی کاهش می‌یابد و خبری از گرمایی خشک ورامین نیست. با توجه به اینکه زمستان‌های ورامین سرد و خشک است.، برای سفر توصیه نمی‌شود. با این‌حال اگر اهل آب‌تنی و شنا هستید، با

یکی دیگر از غذاهای سنتی و پرطرفدار شهرستان ورامین، اشکنه ورامینی است.. این غذای سنتی توسط مردم محلی برای روزهای سرد زمستان تهیه می‌شود. اشکنه ورامینی از مواد اصلی شامل پیاز، گوجه، سیب‌زمینی، شنبلیله و تخم‌مرغ است.فاده می‌گردد.


شرکت کایر صنعت مصمم است. با بهره گیری از نیروی انسانی ماهر و است.فاده از پیشرفته ترین تکنولوژی روز دنیا ، مسیر ترقی وموفقیت را طی نماید تا علاوه بر بی نیاز کردن صنعت کشور از واردات تجهیزات شارژ و تست باتری ، مرجعی مطمئن برای کمک به ارتقاء صنعت تولید باتری در کشور باشد . ما بر این اعتقاد هستیم که دست یافتن به این هدف بزرگ ، تنها با اعتماد و همراهی مشتریانمان محقق خواهد شد و به این منظور رضایت مشتری سر لوحه کار ما در تمامی مراحل طراحی ، تولید و خدمات میباشد .

از مهمترین پارامترهای یک شارژر صنعتی مناسب میتوان به رایپل خروجی پایین، درصد رگولاسیون مناسب در خروجی به همراه رگولاسیون است.اتیک و دینامیک دقیق، پاور فکتور ورودی مناسب، رانمان بالا، پایداری حرارتی بالا و حداقل نویز صوتی در بازه است.اندارد اشاره کرد.

مهندسین و کارشناسان شرکت کایر صنعت با تجربه فعالیت در مجموعه های تولید باتری و آشنایی کامل با فرآیند حساس و پیچیده شارژ و نیز با اشراف کامل به تاثیر شارژ مناسب در بهبود کیفیت محصولات در مجموعه های تولید باتری اقدام به طراحی و ساخت شارژرهای صنعتی نمود . این شرکت برای اولین بار طراحی و ساخت شارژر را با بهره گیری از پی ال سی به عنوان سیستم کنترل آغاز نمود و هم اکنون نیز در این مسیر پیشرو میباشد .



( مشاوره و اجرا ) های دیگر