فروش شیرآلات صنعتی در بومهن

Industrial Valves-1
Industrial Valves-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


حالا که فهمیدیم بومهمن کجاست و چه جاذبه‌هایی دارد، باید مسیر رسیدن به مقصد را بدانیم. بعد از این‌که خودمان را برای سفر آماده کردیم، باید دل به جاده بزنیم. خوشبختانه علاوه‌بر خودروی شخصی، می‌توان با وسایل حمل و نقل عمومی از جمله اتوبوس و تاکسی نیز به بومهن رسید.

حال که از شهرتان بیرون زده‌اید، بهتر است. سراغ غذاهای سنتی و محلی بروید و فست‌فود را کنار بگذارید. خوشبختانه در بومهن چندین سفره‌خانه سنتی وجود دارند که انواع غذاهای سنتی از انواع پلو گرفته تا آبگوشت و کشک را به شما عرضه می‌کنند. حتی می‌توانید غذایی مانند اشکنه را نیز در این‌جا تجربه کنید که علاوه بر خوشمزه بودن، برخلاف فست‌فودها بسیار سالم هستند.

اگر امروزه به سراغ این بنا بیایید، متوجه تخریب شدن آن خواهید شد و دلیل آن به اقدامات شاه اسماعیل صفوی برمی‌گردد. طبق مدارک موجود، شاه صفوی برای سرکوب شخصی به نام امیرحسین کیای چلاوی، به قلعه گلخندان حمله کرد و پس از تسخیر آن و قتل تمام ساکنانش، دستور به تخریب قلعه داد.


درپوش برای جلوگیری از ورود گرد و غبار و ایزوله کردن اجزای داخل ولو، روی آن نصب می شود. درپوش روی بدنه به روش های پیچی (Bolted Bonnet)، روش جوشی (Welded Bonnet) یا روش رزوه ای (Threaded Bonnet) مونتاژ می شود. در روش پیچی و رزوه ای معمولا یک واشر آببندی مابین درپوش و بدنه قرار داده می شود که به آن Bonnet Gasket می گویند.

روی بدنه سوپاپ، یک کاپوت به عنوان پوشش عمل می کند. معمولاً به صورت نیمه دائمی در بدنه شیر پیچ یا پیچ می شود. یک کاپوت همه چیز را در داخل شیر نگه می دارد. کاربران می‌توانند برای دسترسی به قطعات داخلی، معمولاً برای تعمیر، کاپوت شیر ​​را جدا کنند. بسیاری از شیرآلات صنعتی فاقد کلاه هستند. به عنوان مثال، شیرهای پلاگین اغلب فاقد کلاه هستند. بسیاری از شیرهای توپی کلاه ندارند زیرا بدنه شیر به طور متفاوتی مونتاژ می شود، به عنوان مثال با پیچاندن بدنه سوپاپ در مرکز.

در کلیه تأسیساتی که تحت فشار بالا رونده بوده و محتوی گاز، هوا یا بخار می باشند به کار می­روند تا در مواقعی که دستگاه های کنترلی خراب شدند، با خارج کردن مقداری از هوا و بخار، آن را به سطح اطمینان برساند. دارای سه نوع: با فنر، وزنه­ای و با فنر و دیافراگم می باشد.



( فروش ) های دیگر