فروش شیرآلات صنعتی در جنوب تهران

Industrial Valves-1
Industrial Valves-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


این منطقه از مناطق جنوب شرقی تهران است. که در توسط کوه های جنوب شرقی احاطه شده و تنها راه ارتباطی این محله با تهران از راه غرب است. .منطقه از قدمت بالایی هم برخوردار است. که در مطلب اختصاصی این منطقه به آن پرداخته ایم . محله های منطقه تهران عبارتند از :

همانگونه که در مقالات پیش از این عنوان نمودیم تهران به چهار بخش اصلی تقسیم می شود که جنوب آن قدیمی ترین و سنتی ترین بافت را به خود اختصاص داده و شامل محله های بسیار مهمی میشود که امروز قصد داریم در وب سایت هومتیک همراه با شما نگاهی به مهم ترین محله های جنوب تهران انداخته و آنها را از نقطه نظرات اجتماعی ، سیاسی و اقتصادی ارزیابی نماییم.

شهرک ولیعصر به عنوان یکی از منحصر به فرد ترین محله های تهران یاد می شود در منطقه ۸ تهران تاسیس شده و آن را شهرک یافت آباد نیز معرفی می کنند.  دلیل شهرت این محله وجود بوستان ها و اماکن ورزشی می باشد که سبب شده در جنوب شهر به عنوان مرکز تفریحی برخی از افراد به حساب بیاید. اگر شما نیز از آن دسته افرادی هستید که دوست دارید بعد از ساعت به بیرون رفته و تهران گردی کنید شهرک ولی عصر برای شما این امکان را فراهم آورده تا بتوانید غذا های فست فود ساعته را تجربه کنید.


با است.فاده از شیرهای کشویی می‌توان جریان سیالات را به‌طور کامل باز یا بسته کرد. یکی از مزایای این مدل شیر این است. که افت فشار در آن‌ها بسیار پایین است.. البته لازم به ذکر است. که میزان فرسودگی در شیرهای کشویی خیلی بیشتر از شیرآلات کروی می‌باشد. از شیرهای کشویی در سر لوله‌های طویل است.فاده می‌شود.

شیر کروی که به آن شیر سوزنی یا شیر بشقابی هم گفته می شود برای قطع و وصل و کنترل جریان است.فاده می شود. مجرابند این شیر مخروطی، کوتاه و است.وانه ای شکل است. که قسمت پایین آن دارای زاویه نشیمنگاه می باشد که با نشستن روی سیت آب بندی را به طور کامل انجام می دهد. شیر سوزنی در دو مدل شیر سوزنی و شیر سوزنی درجه تولید می شود. طراحی شیر سوزنی درجه به گونه ای می باشد که سیال با چرخش درجه ای از بین مجرابند و سیت خروج می کند و در شیر سوزنی درجه، سیال از لحظه ورود تا خروج با درجه چرخش عبور می کند. شیر گلوب با است.اندارد APID طراحی می شود.

می‌توان گفت تقریباً تمامی شیرآلات صنعتی دارای مکانیزم مشابهی می‌باشند و تنها ازلحاظ نوع ساختار با یکدیگر فرق می‌کنند. یکی از پرکاربردترین مدل‌های شیرهای صنعتی شیر دروازه‌ای است. که برای ایجاد ارتباط بین دو جریان سیال و یا قطع کامل جریان است.فاده می‌شود.



( فروش ) های دیگر