فروش شیرآلات صنعتی در دیزین

Industrial Valves-1
Industrial Valves-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


تله‌سیژ به‌دلیل نداشتن کابین از نظر ظاهری با تله کابین متفاوت است.. تله سیز صندلی‌های ایمنی دارد و نفرات کمتری می‌توانند از هر صندلی آن است.فاده کنند. دهکده دیزین دو تله‌سیژ دارد که سبب تسهیل رفت و آمد گردشگران در مسیر می‌شوند. تله‌سیژ «قله» با طول ,۸ متر و ارتفاع ۸ متر از میانه پیست تا قله را می‌پیماید و تله‌سیژ «چمن» با متر طول و ۵ متر ارتفاع از دفتر مدیریت تا رستوران چمن کشیده شده است..

در سال امکانات اسکی روی چمن نیز در پیست دیزین فراهم شد و در کنار آن ورزش‌های کوهستانی دیگر همچون دوچرخه سواری کوهستانی و کایت سواری در لیست تفریحات این مجموعه قرار گرفتند. تمام این امکانات دست‌به‌دست هم دادند تا دیزین را به یک پیست اسکی فوق‌العاده و چهار فصل در ایران و خاورمیانه تبدیل کنند.

علی علیرضایی : یکی از پیستهای اسکی معروف ایران هست. ولی متأسفانه مسئولین راههای منتهی به پیست دیزین درست کار نمیکنن. بیشتر طول سال راهش خرابه و نمیشه از اونجا رد شد. همیشه تو اخبار میگن مسیر شمشک به دیزین تا اطلاع ثانوی بسته است.


شیر پروانه ای یکی از نمونه شیرهای صنعتی پر کاربرد می باشد. این شیر است.فاده فراوانی در جریان ها و خطوط کنترل سیالات دارد. در این نوشته با این محصول آشنا می شویم. برای خرید شیر پروانه ای و مشاوره سفارش تجهیزات و شیرهای صنعتی با مشاورین پایپینگ مال تماس حاصل فرمایید.

انواع مختلفی از شیرآلات صنعتی که در بالا ذکر شد برای مصارف مختلفی است.فاده می شوند. برخی از فرآیندهای اصلی که از شیرآلات صنعتی است.فاده می کنند عبارتند از :تصفیه آب و فاضلاب، است.خراج معادن ، تولید برق و همچنین پالایش فرآورده های نفتی.

دیسک که به عنوان عضو شیر نیز شناخته می شود، یک مانع متحرک در بدنه ثابت است. که جریان را از طریق شیر به طرق مختلف محدود می کند. دیسک ها علیرغم شکل کلاسیک دیسک، اشکال مختلفی دارند. یک دیسک بسته به نوع شیر می تواند به صورت خطی در داخل یک سوپاپ حرکت کند، روی ساقه بچرخد، یا بر روی یک لولا یا برش بچرخد. توپ یک قطعه شیر گرد است. که از یک یا چند مسیر بین پورت ها عبور می کند. جریان را می توان با چرخاندن توپ بین پورت های مختلف هدایت کرد. روتورهای کروی با سوراخ است.وانه‌ای حفر شده به عنوان مسیر سیال در شیرهای توپی است.فاده می‌شوند.



( فروش ) های دیگر