فروش شیرآلات صنعتی در شهر ری

Industrial Valves-1
Industrial Valves-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


بعد از ورود آریایی ها مهم ترین قوم در بین آن ها ماده ها و پارس ها بودند که بعد از تلفیقی که بین آن ها صورت گرفت ماده با بومیانی که قبل از آن در این سرزمین زندگی می کردند این منطقه را بخش بندی کردند در این تقسیم بندی ماده ها به رماد رازی یا راگا ، راگس که در جنوب تهران بود قرار گرفت.

آرساسیا، آرساکیا، ارشکیه، اروپس، اروپوس، اَلرّی، اورپا، اورپُس، ائوروپوس، بت رازیکایه، حضرت عبدالعظیم، دورا، رِ، راجیس، راجیش، راجیک، راز، رازی، رازوک، راژس، راک، راکس، راکیا، راگس، راگو، راگیا، راگا، راگیانا، رام اردشیر، رام پیروز (رام فیروز)، رائی، راورُپُس، رای، رغه، رک، رگ، رگس، رگه، ری ارشیر، ریشهر، شیخ‌البلاد، ماد پایین، ماد راجیانا، ماد رازی، ماد راگیان، ماد رگیانا، ماد سفیلا، محمدیه، مدی، ئوروپوس.

با ورود آریایی ها در هزاره دوم قبل از میلاد به ری ، و قرار گیری شعبه ایی از آن ها در مسیر حرکت به شمال و غرب از خود آثاری به جای گذاشتند که شواهد به دست آمده به صورت کوره های سفال پزی در کهریزک و همچنین در سال در تپه معمورین واقع در فرودگاه بین المللی امام خمینی است..


سیت برای آببند کردن اطراف مجرابند (دیسک، توپی و غیره) و نشستن مجرابند روی آن است.فاده می شود. جنس سیت به دلیل ارتباط بیشتر با سیال و مجرابند باید با توجه به سیال عبوری و فشار کاری و درجه حرارت به درستی انتخاب شود. سیت به دو دسته Metal Seat و Soft Seat تقسیم بندی می شود. محدوده دمایی و نشتی مجاز بر دقیقه در است.اندارد API مشخص می باشد.

به این نوع از انواع ولو باترفلای ولو  Butterfly valve نیز می­گویند. اين نوع اؤ نئر ساختار یکی از ساده ترین انواع شیرهای صنعتیمی باشد. باترفلای ولو برای قطع و وصل و در برخی موارد نیز برای تنظیم و کنترل جریان بکار می روند. حرکت دورانی شیر پروانه ای درجه ­ای است.. این نوع شیرها نیز افت فشار بسیار کمی را تولید کرده و در حداقل زمان ممکن می توان با حرکت شیر، سرعت جریان سیال را به حداکثر خود رساند، ضمن اینکه در مخازن یا برج های تحت فشار نیز کارایی خود را از دست نمی­دهند.

از بیرون بدنه شیر، یک دسته برای تنظیم فیزیکی شیر است.فاده می شود. شیرهای اتوماتیک دسته ندارند. با این حال، برخی، مانند شیرهای بازرسی، دارای یک دسته برای اهداف دستی هستند. یک محرک به طور خودکار یا از راه دور یک شیر را از خارج از بدنه راه اندازی می کند. برخی از شیرها، مانند شیرهای بازرسی و شیرهای کمکی، نه دستگیره دارند و نه محرک زیرا به طور خودکار از داخل کار می کنند.



( فروش ) های دیگر