فروش شیرآلات صنعتی در شهر سنگ تهران

Industrial Valves-1
Industrial Valves-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


گفته می شود سرانه مصرف سنگ‌های ساختمانی ایران در رتبه نخست جهانی قرار دارد بنابراین برای رفع این نیاز در شهر‌ها، بازار‌های سنگ کوچک و بزرگی تشکیل شده اند که نقش واسطه را بین کارخانه‌های سنگبری و مصرف کنندگان ایفا می کنند.

در بازار سنگ شمس آباد می توان کیلومترها زیبایی طبیعی برآمده از دل کوه ها و اعماق ناشناخته زمین را، یک جا از نظر گذراند، بی آنکه زمانی به بیهودگی سپری شده باشد؛ چرا که با حضور در این بازار بزرگ سنگ، علاوه بر لذت تلفیق صنعت انسانی و هنر طبیعی، بدون شک، سنگ مورد نظر خود را نیز خواهید یافت.

یکی از چالش‌هایی که خریداران سنگ های ساختمانی در تهران نیز با آن مواجه هستند، جستجوی مراکز خرید و فروش انواع سنگ ساختمانی می باشد. فرقی نمی کند که به دنبال مرمت و بازسازی بنای خود باشید یا برای ساخت پروژه های خود نیاز به خرید 


مجرابند شیر گوه ای همانطور که از اسمش مشخص می باشد مثل گوه می باشد. مجرابند گوه ای، آببندی شیر در فشار بالا را تسهیل می کند. است.اندارد طراحی این شیر API ,API ,API و است.اندار BS EV ISO می باشد و طراح حتما برای است.فاده شیر در خطوط پایپینگ می بایست الزامات است.اندارد APID را در نظر بگیرد.

ساختار شیرهای کروی به‌گونه‌ای طراحی شده است. که مایعات از نقطه ورود به شیر تا خروج از آن ۸ درجه تغییر مسیر می‌دهند. این شیرها ظاهری کاملاً کروی دارند و همین ساختمان کروی است. که باعث تغییر جهت مایعات در شیرآلات کروی می‌شود. یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های شیرهای کروی این است. که نیازی نیست به‌صورت کامل باز باشند و اگر در حالت نیمه‌باز قرار بگیرند فرسوده نمی‌شوند.

از بیرون بدنه شیر، یک دسته برای تنظیم فیزیکی شیر است.فاده می شود. شیرهای اتوماتیک دسته ندارند. با این حال، برخی، مانند شیرهای بازرسی، دارای یک دسته برای اهداف دستی هستند. یک محرک به طور خودکار یا از راه دور یک شیر را از خارج از بدنه راه اندازی می کند. برخی از شیرها، مانند شیرهای بازرسی و شیرهای کمکی، نه دستگیره دارند و نه محرک زیرا به طور خودکار از داخل کار می کنند.



( فروش ) های دیگر