فروش شیرآلات صنعتی در شهر قدس

Industrial Valves-1
Industrial Valves-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


شهرستان قدس با دارا بودن واحدهای معدن شن و ماسه و چندین کارخانه آسفالت با مشکل آلودگی هوا مواجه است.. برخی از این معادن متعلق به یا سال پیش است.. آن زمان شهرستان قدس کوچک‌تر بوده و این معادن در حاشیه شهر قرار گرفته بودند، ولی با گذشت سالیان سال این معادن در چند قدمی محل سکونت شهروندان این شهرستان قرار گرفته‌اند.

امیرتومان با فراهم کردن امکانات و آوردن عده‌ای از اهالی خمسه به این منطقه، آرام آرام زمین‌های بایر را به زمین‌های کشاورزی تبدیل نمود و منطقه رنگی از زندگی جدید به خود گرفت. می‌گویند نام اولیه این محل پیش از آنکه امیر تومان آن را تصاحب کند

در حال حاضر شهر قدس از لحاظ اشتغال در غرب است.ان تهران به عنوان یکی از مراکز بزرگ صنعتی محیط کارگری مناسبی را فراهم نموده‌است و اکثر ساکنین به عنوان کارگر در این مراکز مشغول به کارند. بعد از اشتغال به کشاورزی، کارمندان دولت درصدی از اشتغال را به خود اختصاص می‌دهند. از نظر اجتماعی در حال حاضر شهر قدس با وسعتی در حدود کیلومتر مربع یا به عبارتی ٬ هکتار، یکی از شهرهای پرجمعیت و متراکم در کشور محسوب می‌گردد. جمعیتی از اقوام و فرهنگهای مختلف با آداب و سنن متفاوت و ناهمگون که این تنوع زیاد منشأ برخی معضلات اجتماعی نیز در این شهر بوده‌است.


انواع مختلفی از شیرآلات صنعتی که در بالا ذکر شد برای مصارف مختلفی است.فاده می شوند. برخی از فرآیندهای اصلی که از شیرآلات صنعتی است.فاده می کنند عبارتند از :تصفیه آب و فاضلاب، است.خراج معادن ، تولید برق و همچنین پالایش فرآورده های نفتی.

شیر پینچ اجازه می دهد تا طیف گسترده ای از رسانه ها از سوراخ آن عبور کنند. شیرآلات برای جداسازی محیط از آلودگی با است.فاده از آستین های لاستیکی انعطاف پذیر در داخل آنها طراحی شده اند. دوغاب ها و کالاهای گرانولی مانند ماسه، سیمان، شن، الیاف نساجی، زغال چوب، پودر، گلوله، براده، قطعات شیشه و غیره با شیرهای پینچ سازگاری بالایی دارند.

شیر کروی که به آن شیر سوزنی یا شیر بشقابی هم گفته می شود برای قطع و وصل و کنترل جریان است.فاده می شود. مجرابند این شیر مخروطی، کوتاه و است.وانه ای شکل است. که قسمت پایین آن دارای زاویه نشیمنگاه می باشد که با نشستن روی سیت آب بندی را به طور کامل انجام می دهد. شیر سوزنی در دو مدل شیر سوزنی و شیر سوزنی درجه تولید می شود. طراحی شیر سوزنی درجه به گونه ای می باشد که سیال با چرخش درجه ای از بین مجرابند و سیت خروج می کند و در شیر سوزنی درجه، سیال از لحظه ورود تا خروج با درجه چرخش عبور می کند. شیر گلوب با است.اندارد APID طراحی می شود.



( فروش ) های دیگر