فروش شیرآلات صنعتی در شهرک صنعتی قرچک

Industrial Valves-1
Industrial Valves-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


وی در این بازدید به اتفاق مدیریت شهرک صنعتی قرچک مهندس حامد افشارنادری از روند است.قرار و تولید چندین واحد صنعتی شهرک در زمینه تولید پارچه رمبلی (شرکت اویاز) و شرکت قهوه اخوان و شرکت بسته بندی محصولات غذایی افق دریا ثمین بازدید کرد


انواع مختلفی از شیرآلات صنعتی که در بالا ذکر شد برای مصارف مختلفی است.فاده می شوند. برخی از فرآیندهای اصلی که از شیرآلات صنعتی است.فاده می کنند عبارتند از :تصفیه آب و فاضلاب، است.خراج معادن ، تولید برق و همچنین پالایش فرآورده های نفتی.

شیر پروانه ای یکی از نمونه شیرهای صنعتی پر کاربرد می باشد. این شیر است.فاده فراوانی در جریان ها و خطوط کنترل سیالات دارد. در این نوشته با این محصول آشنا می شویم. برای خرید شیر پروانه ای و مشاوره سفارش تجهیزات و شیرهای صنعتی با مشاورین پایپینگ مال تماس حاصل فرمایید.

سیت برای آببند کردن اطراف مجرابند (دیسک، توپی و غیره) و نشستن مجرابند روی آن است.فاده می شود. جنس سیت به دلیل ارتباط بیشتر با سیال و مجرابند باید با توجه به سیال عبوری و فشار کاری و درجه حرارت به درستی انتخاب شود. سیت به دو دسته Metal Seat و Soft Seat تقسیم بندی می شود. محدوده دمایی و نشتی مجاز بر دقیقه در است.اندارد API مشخص می باشد.



( فروش ) های دیگر