فروش شیرآلات صنعتی در شهرک صنعتی پرند

Industrial Valves-1
Industrial Valves-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


تبدیل شدن به قطب صنعتی تولید قطعات مختلف خودرو و خدمات فناوری اطلاعات در ایران به صورت متمرکز، ایجاد فضای مناسب برای صادرات به دلیل مجاورت با فرودگاه امام خمینی (ره)، نزدیک بودن به شهر تازه تاسیس عمران پرند، برای اسکان کارگران و مدیران کارخانه برپایی نمایشگاه بین المللی عرضه کالا در شهر جدید پرند با راه اندازی خط مترو پرند تا ایستگاه شهید و راه اندازی مونوریل تهران تا فرودگاه امام خمینی (ره) ، در آینده ای نزدیک دسترسی آسان به شهر خواهد بود.

که کوچکترین مشکلی در زمان انتقال برای ایشان یش نخواهد امد این گروه علاوه بر شهرک صنعتی پرند مسلط به شهرک صنعتی نصیراباد که خرید و فروش کارخانجات در این شهرک و همچنین مناطقی از جمله سه راه ادران &#; خیابان قرمز- شهرک زواره ای &#; شهرک کاظم اباد &#;

همچنین با اماده کردن بستری جهت ورود سرمایه گذاران خارجی و تامین امنیت سرمایه گذاران شرایط مناسبی برای ورود ایشان به بخش صنعت نماید.بدیهی است. که یک کشور در حال رشد نیاز دارد به صنعت فعال در کشور و است.فاده از نیروی تحصیلکرده و دانشگاهی کشور و ورود ایشان به بخش صنعت میباشد گروه املاک صنعتی سوله همراهی برای تولیدکنندگان محترم میباشد


شیرهای کنترل را بر مبنای مواردی همچون میزان فشار، دامنه، جریان و &#; مورداستفاده قرار می‌دهند. یکی از معایب شیرهای کنترل بالا بودن هزینه تعمیرات آن‌هاست. اگر شما هم قصد خرید شیرهای کنترل را دارید بهتر است. با در نظر گرفتن هزینه‌های تعمیراتی آن‌ها، شیرهایی را انتخاب نمایید که ازلحاظ کیفیت و عملکرد مناسب باشند.

قیمت شیرآلات صنعتی با توجه به سایز شیر، کلاس شیر، نوع مجرابند شیر، نوع اتصال شیر، جنس بدنه شیر و جنس تریم شیرآلات، تعیین می شود. شما می توانید برای دریافت مشاوره فنی و است.علام قیمت به روز شیرآلات با کارشناسان فنی هایپر صنعت فامکو تماس بگیرید.

درپوش برای جلوگیری از ورود گرد و غبار و ایزوله کردن اجزای داخل ولو، روی آن نصب می شود. درپوش روی بدنه به روش های پیچی (Bolted Bonnet)، روش جوشی (Welded Bonnet) یا روش رزوه ای (Threaded Bonnet) مونتاژ می شود. در روش پیچی و رزوه ای معمولا یک واشر آببندی مابین درپوش و بدنه قرار داده می شود که به آن Bonnet Gasket می گویند.



( فروش ) های دیگر