فروش شیرآلات صنعتی در فیروزکوه

Industrial Valves-1
Industrial Valves-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


از طرفی این منطقه به ناحیه گرم کویری گرمسار و از طرفی دیگر به ناحیه سرد البرز جنوبی می‌رسد. در این ناحیه، جانوران وحشی و اهلی بسیاری مانند قوچ، میش، کل، بز، کبک، پلنگ و انواع پرندگان شکاری زندگی می‌کنند که برای ادامه حیات خود به حفاظت جدی نیاز دارند.

موقعیت مکانی آن باعث شده که در طول تاریخ، همواره مورد توجه مردم و حکام وقت باشد. همین موضوع است. که باعث شده حالا آثار تاریخی فراوانی مانند امامزاده‌ها، قلعه‌ها و چندین و چند پل و گورستان تاریخی در این شهرستان وجود داشته باشند که هرکدام حکایتگر بخشی از داستان این منطقه هستند.

تنگه میشینه مرگ یکی از جاهایی است. که هنگام صعود به قله میشینه مرگ از آن عبور خواهید کرد. در این تنگه باید راه خود را در داخل رودخانه ادامه دهید. طبیعت این ناحیه از روستا، پوشش گیاهی بسیار متنوعی دارد و به دلیل کوهستانی بودن منطقه، آب و هوای آن خنک و معتدل است.. بعد از به پایان رسیدن تنگه به


درپوش برای جلوگیری از ورود گرد و غبار و ایزوله کردن اجزای داخل ولو، روی آن نصب می شود. درپوش روی بدنه به روش های پیچی (Bolted Bonnet)، روش جوشی (Welded Bonnet) یا روش رزوه ای (Threaded Bonnet) مونتاژ می شود. در روش پیچی و رزوه ای معمولا یک واشر آببندی مابین درپوش و بدنه قرار داده می شود که به آن Bonnet Gasket می گویند.

در طراحی خطوط پایپینگ نقاط Seat و Unseat، نیروی لحظه ای بیشتری برای باز و بسته کردن است.فاده می شود. بوبین برقی این شیر، دارای ساختار بسیار ساده بوده و در ولتاژهای V AC، V AC و V DC تولید می شود و به راحتی قطع و وصل سیال را انجام می دهد.

دیسک که به عنوان عضو شیر نیز شناخته می شود، یک مانع متحرک در بدنه ثابت است. که جریان را از طریق شیر به طرق مختلف محدود می کند. دیسک ها علیرغم شکل کلاسیک دیسک، اشکال مختلفی دارند. یک دیسک بسته به نوع شیر می تواند به صورت خطی در داخل یک سوپاپ حرکت کند، روی ساقه بچرخد، یا بر روی یک لولا یا برش بچرخد. توپ یک قطعه شیر گرد است. که از یک یا چند مسیر بین پورت ها عبور می کند. جریان را می توان با چرخاندن توپ بین پورت های مختلف هدایت کرد. روتورهای کروی با سوراخ است.وانه‌ای حفر شده به عنوان مسیر سیال در شیرهای توپی است.فاده می‌شوند.



( فروش ) های دیگر