فروش شیرآلات صنعتی در ناحیه صنعتی آیینه ورزان

Industrial Valves-1
Industrial Valves-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


شرکت های ناحیه صنعتی آیینه ورزان، ناحیه صنعتی آیینه ورزان : واقع در است.ان تهران شهرستان دماوند می باشد .مساحت کلی شهرک 30 هکتارو مساحت صنعتی 28 هکتار می باشد. بعضی از شرکت های مستقر در این شهرک صنعتی عبارتند از : کارخانه تولید لوازم خانگی گاز ولگا - کارخانه پروتئین گلبانان - کارخانه صدف نارون پدر


شرکت سپهر هیدرولیک آسیا با بکار گیری نیروهای متخصص و مجرب و با توجه به نیازهای بازار صنعت امروز کشور به صورت مشخص صنایع زیر بنایی را مد نظر قرار داده و خدمات فنی مهندسی و تامین قطعات با کیفیت مطلوب را سر لوحه کار خود نموده است. و در این راستا تا کنون خدمات ارزنده ای را به صنعت کشور ارائه نموده و مایع مباهات است. که این شرکت در مواردی توانسته خدمات بی سابقه و منحصر به فردی انجام دهد که در بخش پروژه ها به آن اشاره خواهد شد.

ولو ها يا شیرآلات صنعتی وسایل مکانیکی برای کنترل یا منحرف ساختن جریان و فشار مایعات، گازها و فاضلاب در داخل سیستم­ ها و خطوط لوله انتقال نفت، گاز و انواع سیالات می باشند. ولو های صنعتی در سیستم های لوله کشی  برای قطع و وصل کامل جریان انتقال سیال  و برای تنظیم (دما و فشار و جریان سیال و سطح مایعات) و اطمینان از ایمنی کاربرد فراوانی دارند. انواع ولو بسته به نحوه کارکرد و مکانیزم به دسته بندی های مختلفی تقسیم می شود. در این مقاله شرکت pipingmall تلاش می­کند تا دسته بندی و کاربرد هر کدام از شیرآلات صنعتی را به طور کامل و مفید ارائه کند. برای دریافت لطلاعات بیشتر درباره انواع ولو این مطلب را مطالعه فرمایید.

به این نوع از انواع ولو باترفلای ولو  Butterfly valve نیز می­گویند. اين نوع اؤ نئر ساختار یکی از ساده ترین انواع شیرهای صنعتیمی باشد. باترفلای ولو برای قطع و وصل و در برخی موارد نیز برای تنظیم و کنترل جریان بکار می روند. حرکت دورانی شیر پروانه ای درجه ­ای است.. این نوع شیرها نیز افت فشار بسیار کمی را تولید کرده و در حداقل زمان ممکن می توان با حرکت شیر، سرعت جریان سیال را به حداکثر خود رساند، ضمن اینکه در مخازن یا برج های تحت فشار نیز کارایی خود را از دست نمی­دهند.



( فروش ) های دیگر