فروش شیلنگ ، بست و اتصالات در دیزین

Hoses, clamps and fittings-1
Hoses, clamps and fittings-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


از خاطره‌انگیزترین تفریحات برفی و بخش جدانشدنی فصل زمستان، ساختن آدم‌برفی است.. در مجموعه دیزین سالانه جشنواره‌ای با عنوان جشنواره آدم‌برفی برگزار می‌شود و به سازنده بهترین آدم‌برفی هدیه‌ای تعلق می‌گیرد.

تنها پیست اسکی‌ای که در فصل تابستان هم باز است. و پذیرای اسکی‌بازان است.، پیست اسکی دیزین است. که تابستان‌ها بخش پیست چمن آن برای مسابقات بین‌المللی اسکی روی چمن، دوچرخه‌سواری کوهستانی، تیراندازی با کمان، کایت‌سواری و غیره را فراهم می‌کند.

اگر پاراگلایدرسوار حرفه‌ای هستید یا به همراه یک حرفه‌ای به ارتفاعات پیست اسکی دیزین آمده‌اید می‌توانید پس از بالارفتن از ارتفاعات دامنه البرز، جایی که برای پرواز مناسب بود را انتخاب کنید و بر فراز پیست دیزین تهران سبک‌بار و پر از هیجان پرواز کنید.


بست های شلنگ بر روی قطر خارجی انواع شلنگ قرار می‌گیرند. این بست ها بر اساس قطر شلنگ ها طبقه بندی می‌شوند. ممکن است. یک بست ، مناسب شلنگ هایی با قطر . تا اینچ باشند و برخی دیگر از بست ها ممکن است. شلنگ هایی با قطر تا اینچ را در خود جای دهند.

بست شیلنگ Breeze (  WORM DRIVE CLAMP) برای نصب روی بسیاری از شیلنگها نظیر شیلنگهای پنوماتیک و اگزوز مناسب است.. این بست به شدت در مقابل فرسایش و رطوبت مقاوم و به راحتی نیز خاصیت آهنربای دایمی پیدا نمیکند. به همین دلیل بست شیلنگ Breeze برای مصارف دریایی و تجهیزات دریایی مناسب است.. لبه های این بست حالت گرد شده دارد تا از بریدگی شیلنگ جلوگیری گردد. طراحی این بست به گونه ای است. که به راحتی در فضاهای تنگ نیز قابل نصب است.. نصب آن به سادگی با بستن یک پیچ که در موقعیت مناسبی قرار گرفته انجام میشود. جنس بست شیلنگ Breeze از است.یل ضد زنگ و است.یل سری است.. است.یل های ضد زنگ قطعه را به شدت در مقابل فرسایش مقاوم ساخته است.. این بست همچنین دارای یک قفل داخلی یا اینترلاک است. که مانع باز شدن ناگهانی قطعات بست میشود.

با خرید سرویس وی آی پی، آگهی شما در همین صفحه به صورت وی آی پی فعال شده و بالای آگهی ها قرار می گیرد. صعود آگهی شما به بالای لیست، باعث نمایش بیشتر و بهتر آگهی شما شده و منجر به افزایش کلیک و بازدید آگهی می شود. وی آی پی فرصتی است. تا شما بتوانید با کمترین هزینه آگهی خود را بالانشین کنید .



( فروش ) های دیگر