فروش شیلنگ ، بست و اتصالات در رودهن

Hoses, clamps and fittings-1
Hoses, clamps and fittings-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


قدمت شهر رودهن به حدود سال قبل برمیگردد و به علت مهاجرت ترک تباران در دوران قاجار به این شهر، زبان مادری شهر رودهن، تاتی است.. به دلیل آب و هوای خوب و نزدیکی به شهر تهران در سالهای اخیر مردم بسیاری از شهرهای مختلف ایران از جمله مازندران، مشهد و&#; به این شهر مهاجرت نموده اند. همچنین وجود چندین دانشگاه مانند دانشگاه علمی کاربردی و دانشگاه آزاد اسلامی با حدود هزار دانشجو در این شهر منجر به رشد چشمگیر این شهر از لحاظ فرهنگی، علمی، آموزشی و اقتصادی شده است..

رستوران ریحون دارای دو فضای متفاوت است.. فضای اول این رستوران، شامل میز و صندلی است. که با ترکیب معماری زیبا و دکوراسیون دوست‌داشتنی محیط رستوران را جذاب کرده است.. فضای دیگر رستوران ریحون که با نام لمکده شناخته می‌شود، بخش سنتی رستوران را شامل می‌شود و  در آن تخت‌های سنتی قرار گرفته است.. در منوی رستوران،  غذاهای ایرانی و فرنگی مشاهده می‌شود، اما غذاهای فرنگی تنها شامل است.یک‌های گوشت و مرغ، سالاد سزار، پاستا و میگو است..

بخش شمالی رودهن که با است.ان مازندران هم‌جوار است.، منطقه‌ای ییلاقی به حساب می‌آید و زمستان‌های پربارشی را پشت سر می‌گذارد. به طور کلی رودهن منطقه‌ای خوش آب‌و‌هوا محسوب می‌شود و هوای آن برخلاف شهر تهران در اغلب روزهای سال پاک و تمیز است..


لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با است.فاده از طراحان گرافیک است.. چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است. و برای شرایط فعلی تکنولوژی مورد نیاز و کاربردهای متنوع با هدف بهبود ابزارهای کاربردی می باشد

لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با است.فاده از طراحان گرافیک است.. چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است. و برای شرایط فعلی تکنولوژی مورد نیاز و کاربردهای متنوع با هدف بهبود ابزارهای کاربردی می باشد. کتابهای زیادی در شصت و سه درصد گذشته، حال و آینده شناخت فراوان جامعه و متخصصان را می طلبد

بست های لوله و شیلنگ (که البته در مواردی برای کابل ها هم کاربرد دارند)، به منظور های مختلف برای است.فاده در شرایط و محیط های مختلف ساخته شده اند که بسته به نوع مصرف هر کدام دارای ویژگی های خاص خود در خصوص مقدار مقاومت، طراحی، جنس، اندازه و دیگر المان ها هستند. بست شیلنگ Breeze دارای اندازه های گوناگون است. که در قسمت (اطلاعات) آورده شده است..



( فروش ) های دیگر