فروش شیلنگ ، بست و اتصالات در شهرک صنعتی قرچک

Hoses, clamps and fittings-1
Hoses, clamps and fittings-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


وی در این بازدید به اتفاق مدیریت شهرک صنعتی قرچک مهندس حامد افشارنادری از روند است.قرار و تولید چندین واحد صنعتی شهرک در زمینه تولید پارچه رمبلی (شرکت اویاز) و شرکت قهوه اخوان و شرکت بسته بندی محصولات غذایی افق دریا ثمین بازدید کرد


با خرید سرویس وی آی پی، آگهی شما در همین صفحه به صورت وی آی پی فعال شده و بالای آگهی ها قرار می گیرد. صعود آگهی شما به بالای لیست، باعث نمایش بیشتر و بهتر آگهی شما شده و منجر به افزایش کلیک و بازدید آگهی می شود. وی آی پی فرصتی است. تا شما بتوانید با کمترین هزینه آگهی خود را بالانشین کنید .

بست های شلنگ بر روی قطر خارجی انواع شلنگ قرار می‌گیرند. این بست ها بر اساس قطر شلنگ ها طبقه بندی می‌شوند. ممکن است. یک بست ، مناسب شلنگ هایی با قطر . تا اینچ باشند و برخی دیگر از بست ها ممکن است. شلنگ هایی با قطر تا اینچ را در خود جای دهند.

بست های لوله و شیلنگ (که البته در مواردی برای کابل ها هم کاربرد دارند)، به منظور های مختلف برای است.فاده در شرایط و محیط های مختلف ساخته شده اند که بسته به نوع مصرف هر کدام دارای ویژگی های خاص خود در خصوص مقدار مقاومت، طراحی، جنس، اندازه و دیگر المان ها هستند. بست شیلنگ Breeze دارای اندازه های گوناگون است. که در قسمت (اطلاعات) آورده شده است..



( فروش ) های دیگر