ابزارآلات برق صنعتی در شهرک صنعتی فیروزکوه ( فروش, مشاوره و اجرا )

Industrial electrical tools-1
Industrial electrical tools-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



یکی از شهرک های صنعتی تهران که در مجاورت شهرستان فیروزکوه قرار دارد شهرک صنعتی فیروزکوه است. که حدود هکتار وسعت دارد و قرارداد در این شهرک صنعتی منعقد شده است.. هم اکنون واحد صنعتی در این شهرک مشغول به کار هستند و حتی می توانند شروع به فعالیت کنند.

شرکت مرکز پانل ، کنسرسیومی از فعالان باسابقه در صنعت فولاد است. که با تکیه بر توان فنی و تخصصی و سال‌ها تجربه‌ی پیشکسوتان فولاد شاغل در این شرکت‌ها، در راستای تامین نیاز مشتریان و خرید آگاهانه آن‌ها از بازار ساندویچ پانل ایران فعالیت می‌کند. با اتکا به پشتوانه سخت افزاری خود نظیر انبار به مساحت ده هزار متر مربع با سالن سرپوشیده، تامین و بازرگانی ساندویچ پانل، ارائه گواهینامه معتبر جهت تضمین کیفیت محصولات، خدمات پشتیبانی تا لحظه تحویل و نیز ارائه خدمات ویژه صنایع تولیدی کشور به صورت اختصاصی، تلاش دارد تا فضای امنی را برای مصرف کنندگان ایجاد نماید.

یکی از شهرک های صنعتی تهران که در مجاورت شهرستان فیروزکوه قرار دارد شهرک صنعتی فیروزکوه است. که حدود هکتار وسعت دارد و قرارداد در این شهرک صنعتی منعقد شده است.. هم اکنون واحد صنعتی در این شهرک مشغول به کار هستند و حتی می توانند شروع به فعالیت کنند.


انبر زبانه‌دار با نام‌های زیادی از جمله انبر کانالی، شیار مفصلی، انبر زبانه‌ای و شیاری و انبر راست فک شناخته می‌شود. این ابزار بیشتر برای کارهای لوله کشی است.فاده می‌شود اما یک جفت انبر زبانه‌دار برای پروژه‌های الکتریکی نیز کاربردهای زیادی دارد. است.فاده اصلی از این انبر برای سفت کردن گیره‌های کابل و تنظیم جعبه‌های فن سقفی خواهد بود.

طراحی و اجرای انواع تابلو برق های صنعتی ساده و پیشرفته، انواع بانک ها خازنی، انواع تابلو های توزیع برق، انواع پست های برق، طراحی و اجرای سیستم های برقی کارخانه جات، گلخانه ها، موتورخانه و سردخانه ها، طراحی و ساخت انواع تابلو برق های کنتوری با تاییده اداره برق است.ان تهران، طراحی و اجرای سیستم های اتوماسیون کارخانجات، فروش انواع تجهیزات صنعتی شامل دژنگتورها، سکسیونر ها، کلید های اتوماتیک هوایی و کمپکت، کلیدهای مینیاتوری، کنتاکتورها، اینورتر ها، درایو ها، سافت است.ارتر ها، سیم و کابل و متعلقات سیم و کابل، انواع نظم دهنده های سیم و کابل و تجهیزات مدیریت سیم و کابل، انواع است.راکچر های تابلو برق دیواری و ایستاده، پایه چراغ های روشنایی، انواع لامپ ها و سیستم های روشنایی و سایر تجهیزات برقی دیگر، بخشی از فعالیت های واحد برق صنعتی در مجموعه هایپر صنعت فامکو می باشد.

سلام، وقت بخیر. دژنکتور خلاء زیمنس مدل AH- با آمپر و ولتاژ . کیلوولت موجود دارید؟ لطفا در صورت موجودی قیمت اعلام بفرمایید. در صورت عدم موجودی، کلید مشابه چی معرفی می کنید که علاوه بر داشتن مشخصات فنی مشابه، از لحاظ ابعاد نیز داخل سلول موجود قرار گیرد؟ با سپاس.



( فروش, مشاوره و اجرا ) های دیگر در شهرک صنعتی فیروزکوه