اتوماسیون صنعتی در شهرک صنعتی پرند ( فروش, مشاوره و اجرا )

industrial automation-1
industrial automation-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



تبدیل شدن به قطب صنعتی تولید قطعات مختلف خودرو و خدمات فناوری اطلاعات در ایران به صورت متمرکز، ایجاد فضای مناسب برای صادرات به دلیل مجاورت با فرودگاه امام خمینی (ره)، نزدیک بودن به شهر تازه تاسیس عمران پرند، برای اسکان کارگران و مدیران کارخانه برپایی نمایشگاه بین المللی عرضه کالا در شهر جدید پرند با راه اندازی خط مترو پرند تا ایستگاه شهید و راه اندازی مونوریل تهران تا فرودگاه امام خمینی (ره) ، در آینده ای نزدیک دسترسی آسان به شهر خواهد بود.

شهرک صنعتی پرند، در ۵ کیلومتری جنوب غرب تهران و در زمینی به وسعت ۵۸ هکتار؛ در سال ۸ افتتحاح و راه اندازی شد.این شهرک صنعتی به دلیل موقعیت خاص جغرافیایی توانسته با امکاناتی که دارد نظر بسیاری از فعالان حوزه صنعتی را به خود جلب نماید.

از اصناف مستقر در این شهرک می توان به خودروسازی، قطعه سازی برق و الکترونیک، صنایع فلزی، صنایع چوبی و خدمات اشاره کرد. همچنین برخی از شرکت های بزرگ فعال در این شهرک عبارتند از: پانل تونیکس ، فراسو ، کمپارس ، سبلان و&#; اشتراک کرد.


به طور معمول، انسان از انجام کارهای عادی و تکراری خودداری می کند. با این حال، سیستم های رایانه ای آنها را بدون اشکال انجام می دهند. کارهایی که فاقد تغییرپذیری هستند، مکانی برای درخشش سیستم های خودکار است.، اما این امر در مورد سیستم هایی که از سنسورهای پیشرفته و یکپارچه است.فاده می کنند نیز صادق است.. اگر این کار نیاز به شرایطی دارد که متناسب با راحتی و تمرکز انسان نباشد، اتوماسیون را در نظر بگیرید.

کنترلرها به عنوان قلب سیستم اتوماسیون دیده می شوند. و در بسیاری از موارد ، کل سیستم توسط این کنترلرها اداره می شود. درست مانند هر زیر سیستم دیگر، کنترلر ها در طی زمان تغییر کرده اند. و با تکنولوژی های مختلف در آن بازه زمانی سازگار شده اند. قبلا از كنترلرهاي اوليه براي كنترل مكانيكي از مكانيسم هاي دنده است.فاده می شد. نسل های بعدی ، پنوماتیک ، هیدرولیک ، الکترونیکی ، سیستم های مبتنی بر ریزپردازنده را پذیرفتند. ظرفیت پردازش کنترل کننده ها طی مرور زمان افزایش یافته است.. بنابراین، هزینه اتوماسیون را کاهش داده و سیستم را مقرون به صرفه تر می کند. افزایش تراکم حلقه ها در هر کنترل کننده نه تنها هزینه را کاهش داده است.. بلکه باعث سهولت کارها و سرعت کنترل هم شده است..

از طرفی، داشتن مهارت بسیار مورد توجه قرار می گیرد، پس شانس اشتغال نیروهای متخصص و دارای مهارت بسیار بالا میرود. از طرف دیگر، تحول در رباتیک، هوش مصنوعی و یادگیری ماشین، ربات ها را قادر می سازد تا یکسری فعالیت های بدنی و تکراری را راحت تر و کم هزینه تر از انسان ها انجام دهند.



( فروش, مشاوره و اجرا ) های دیگر در شهرک صنعتی پرند