جعبه تقسیم در رباط کریم ( فروش, مشاوره و اجرا )

Junction Box-1
Junction Box-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



در سال ربات کریم نیز از شهریار منفک و مستقل گردید. محله‌های رباط کریم در دو بخش مرکزی و بخش گلستان قرار دارند. محله‌های چهار دهستان، اسماعیل آباد و میمنت در بخش گلستان و محله‌های دهستان امامزاده ابوطالب و منجیل آباد در بخش مرکزی قرار دارند. اسن شهرستان مجموعاً دارای پارچه آبادی است. که روستای آن خالی از سکنه و روستای دیگر دارای سکنه هستند. جمعیت روستاهای رباط کریم بالغ بر نفر و تعداد خانوار روستایی آن به خانوار می‌رسد. شهرهای تابعه شهرستان رباط کریم به غیر از رباط کریم که مرکز شهرستان است. شامل نسیم شهر و گلستان است..

در سه طرف حیاط مرکزی سه ایوان وجود دارد که عرض این ایوان‌ها حدود پنج متر است.. طرح ساختمان این کاروانسرا به طرح مسجد جامع ساوه شباهت دارد. این مسجد در فاصله تقریباً کیلومتری از کاروانسرا قرار گرفته. در مسجد جامع در دوران صفوی تغییرات جزئی انجام گرفته و تنها اختلاف مسجد جامع ساوه با کاروانسرای رباط کریم این است. که در کارونسرای سنگی فضای خالی گوشه‌ها را با اتاق‌های گنبد داری پر کرده‌اند.

این منطقه از هزاران سال قبل نیز از مراکز تمدن و زندگی بوده و محدوده سابق رباط کریم بیش از الی هکتار نبوده و خانه های روستایی در پیرامون کاروانسراها جای داشته است. و پس از اینکه رباط کریم تا حدودی گسترش یافت، دارای چهار دروازه گردید که به ترتیب به شمال، جنوب، مشرق و مغرب منتهی می شد به طوری که آثار دروازه غربی آن در نزدیکی امامزاده محمد تقی تا چندی پیش نیز به چشم می‌خورد. بعدها با توسعه شهر رباط کریم و احداث باغ های میوه این دروازه ها از بین رفت و خیابان ها و کوچه های فراوانی احداث گردید و رباط کریم امروزی شکل گرفت.


با سلام این شرکت با توجه به نوع فعالییت خود به صورت ماهانه نیاز به عدد باکس فلزی به ابعاددر سانتی متر دارد .لطفاحداقل قیمت خود را جهت اطلاع اعلام فرمایید . شرکت شایان سازه البرز

شرکت برنانیروکاران (برنیکا) در زمینه واردات و پخش تجهیزات برق صنعتی لوازم اندازه گیری آنالوگ و دیجیتال، خازن، ترانسدیوسر، سرج ارستر، صاعقه گیر، رله، دستگاه تست، ترانسفورماتور، ترانس جریان، منبع تغذیه، شنت و فیلتر فعالیت دارد.

جنس این محصول همان طور که از نامش هم پیداست از پلاستیک است. و از زیبایی فوق العاده و منحصر به فردی بر خوردار است. و به همین دلیل هم در مکان های مسکونی بیشتر به کار می رود و ظاهر منحصر به فرد آن عامل تمایز با سایر جعبه های تقسیم می باشد؛ قیمت این محصول به نسبت سایر



( فروش, مشاوره و اجرا ) های دیگر در رباط کریم