درایو و اینورتر در شهر سنگ تهران ( فروش, مشاوره و اجرا )

Drive and inverter-1
Drive and inverter-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



به دلیل تجمع تولیدکنندگان و فروشندگان متعدد و معتبر سنگ در این بازار، انتخاب از بین محصولات راحت تر و سریع تر به نتیجه خواهد رسید. بازارهایی که در داخل بافت شهری قرار دارند به مراتب کوچکتر از بازارهای سنگ خارج از شهر هستند و به دلیل تنوع پایین از هر لحاظ، نمی توانند نظر همه خریداران را جلب نمایند. اما مراکزی نظیر بازار سنگ شمس آباد این مزیت را دارد که به دلیل وسعت زیاد، تنوع بی نظیری از انواع سنگ ها را با کیفیت، رنگ و طرح های مختلف را در خود جای داده است.. بنابراین اگر برای پروژه های لوکس و خاص خود، در جستجوی سنگ های باکیفیت، لوکس و منحصر بفرد هستید، و یا سنگی مناسب با بودجه پروژه خود و با صرفه اقتصادی می خواهید، حتما بازار سنگ شمس آباد را در نظر داشته باشید.

یکی از چالش‌هایی که خریداران سنگ های ساختمانی در تهران نیز با آن مواجه هستند، جستجوی مراکز خرید و فروش انواع سنگ ساختمانی می باشد. فرقی نمی کند که به دنبال مرمت و بازسازی بنای خود باشید یا برای ساخت پروژه های خود نیاز به خرید 

گفته می شود سرانه مصرف سنگ‌های ساختمانی ایران در رتبه نخست جهانی قرار دارد بنابراین برای رفع این نیاز در شهر‌ها، بازار‌های سنگ کوچک و بزرگی تشکیل شده اند که نقش واسطه را بین کارخانه‌های سنگبری و مصرف کنندگان ایفا می کنند.


قسمت تغییر(switching) قدرت یا IGBT: برای تولید پالس PWM سرعت بالا (مبدل DC TO AC). مهم ترین قطعه در اینورتر ها IGBT ها هستند. در اینورتر از IGBT ها برای تولید فرکانس های مختلف است.فاده می کنیم. کلمه IGBT مخفف عبارت Insulated-gate Bipolar Transistor است.. IGBT ها همان ترانزیستور های دو قطبی گیت عایق هستند و جز دسته نیمه هادی‌ها به شمار می‌آیند که سرعت سوییچ فوق العاده بالایی دارند و در کاربرد های کلید زنی سرعت بالا مورد است.فاده قرار می‌گیرند.

اینورتر برق صنعتی یا همان درایور AC وسیله ایست که در جهت کنترل الکترو موتور های جریان متناوب AC مورد است.فاده قرار می گیرد. یکی از مهمترین پارامترها در سرعت کار این دستگاه ها فرکانس ولتاژ ورودی میباشد که تغییر آن جهت تنظیم سرعت به عهده اینورتر می باشد. دستگاه های اینورتر صنعتی به دو دسته ورودی تک فاز و ورودی سه فاز تقسیم می شود. منظور از ورودی، برق ورودی شبکه شهری به اینورتر می باشد و منظور از اینورتر تک فاز دستگاهی است. که با برق ورودی تک فاز کار می‌کند.

موتور الکتریکی برای آنکه شروع به کار کند، از جریان بالای شبکه بهره می‌گیرد. درایو سنگین کار سبب می‌شود تا موتور هنگام راه‌اندازی تمام ولتاژ شبکه را است.فاده نکند. در واقع اگر تا قبل است.فاده از درایو، موتور با جریانی تا ۵ برابر جریان نامی است.ارت می‌خورد، با بهره‌گیری از این کنترل‌کننده جریان راه‌اندازی به‌وضوح کاهش پیدا می‌کند‌.



( فروش, مشاوره و اجرا ) های دیگر در شهر سنگ تهران