درایو و اینورتر در شهرک صنعتی پیشوا ( فروش, مشاوره و اجرا )

Drive and inverter-1
Drive and inverter-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



شهرک صنعتی پیشوا به مساحت هکتار در تاریخ // تاسیس و بر اساس آخرین آمار . هکتار واگذار و قرارداد منعقد گردید. تعداد واحدهای فعال به واحد رسیده است. که منجر به اشتغال نفر در محل فعلی و ظرفیت هزار نفر در صورت تکمیل شده است..

شرکت مرکز پانل ، کنسرسیومی از فعالان باسابقه در صنعت فولاد است. که با تکیه بر توان فنی و تخصصی و سال‌ها تجربه‌ی پیشکسوتان فولاد شاغل در این شرکت‌ها، در راستای تامین نیاز مشتریان و خرید آگاهانه آن‌ها از بازار ساندویچ پانل ایران فعالیت می‌کند. با اتکا به پشتوانه سخت افزاری خود نظیر انبار به مساحت ده هزار متر مربع با سالن سرپوشیده، تامین و بازرگانی ساندویچ پانل، ارائه گواهینامه معتبر جهت تضمین کیفیت محصولات، خدمات پشتیبانی تا لحظه تحویل و نیز ارائه خدمات ویژه صنایع تولیدی کشور به صورت اختصاصی، تلاش دارد تا فضای امنی را برای مصرف کنندگان ایجاد نماید.

شهرک صنعتی پیشوا به مساحت هکتار در تاریخ // تاسیس و بر اساس آخرین آمار . هکتار واگذار و قرارداد منعقد گردید. تعداد واحدهای فعال به واحد رسیده است. که منجر به اشتغال نفر در محل فعلی و ظرفیت هزار نفر در صورت تکمیل شده است..


اینورتر برق صنعتی یا همان درایور AC وسیله ایست که در جهت کنترل الکترو موتور های جریان متناوب AC مورد است.فاده قرار می گیرد. یکی از مهمترین پارامترها در سرعت کار این دستگاه ها فرکانس ولتاژ ورودی میباشد که تغییر آن جهت تنظیم سرعت به عهده اینورتر می باشد. دستگاه های اینورتر صنعتی به دو دسته ورودی تک فاز و ورودی سه فاز تقسیم می شود. منظور از ورودی، برق ورودی شبکه شهری به اینورتر می باشد و منظور از اینورتر تک فاز دستگاهی است. که با برق ورودی تک فاز کار می‌کند.

شرکت توسعه صنعت پارس ماشین واردکننده با کیفیت ترین سیلندر و مارپیچ های اکسترودر در ایران می باشد. همچنین این شرکت نماینده رسمی شرکت Goumao، نماینده رسمی کمپانی JIE ، نماینده رسمی اینورترهای صنعتی کومارک (cumark) و نماینده رسمی محصولات کمپانی Kukdong کره جنوبی در ایران نیز می باشد.

برای خرید اینورتر صنعتی شما باید باتوجه به نیاز های خود عمل کنید و نکاتی مانند نوع کاربری الکتروموتور، توان مصرفی مورد نیاز ،مدت زمان کاربری و کاربری سبک و سنگین بودن آن را بررسی کنید. برای خرید اینورتر صنعتی حتما به کاربری دستگاهتان توجه کنید زیرا در بیشتر موارد شما نیازی به تمام مدهای کنترلی اینورتر خریداری شده ندارید و هزینه زیادی پرداخت می کنید.



( فروش, مشاوره و اجرا ) های دیگر در شهرک صنعتی پیشوا