دژنکتور در شهرک صنعتی نصیرآباد ( فروش, مشاوره و اجرا )

circuit breaker-1
circuit breaker-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



فهرست کامل و آماده شرکت ها و کارخانه های فعال شهرک صنعتی نصیر آباد همراه با آدرس و شماره تلفن شرکت ها در قالب فایل PDF با بهترین کیفیت،تعداد کارخانه های و شرکتهای موجود در این لیست بیش از شرکت می باشد. این فایل در تاریخ // تهیه شده است..

فهرست کامل و آماده شرکت ها و کارخانه های فعال شهرک صنعتی نصیر آباد همراه با آدرس و شماره تلفن شرکت ها در قالب فایل PDF با بهترین کیفیت،تعداد کارخانه های و شرکتهای موجود در این لیست بیش از شرکت می باشد. این فایل در تاریخ // تهیه شده است..


عبارت GCB مخفف واژه Gas Circuit Breaker به معنای مدار شکن پر شده با گاز می باشد که معمولا گاز به کار رفته در این نوع قطع کننده ها، گاز SF (Sulfur HexaFluride) یا همان هگزا فلوراید گوگرد است.. به دلیل عدم مشکلات نگهداری به نسبت کلیدهای روغنی و فضا و صدای کم به نسبت کلیدهای هوایی و نیز قطع بسیار سریع جرقه یا قوس الکتریکی در آنها، معمولا این نوع دژنکتور در صنعت و هم چنین مکان های مسکونی و یا پست های اول شهر است.فاده زیادی دارد.

مکانیزم شارژ فنری به این صورت است. که برای هربار وصل شدن کلید، نیاز به شارژ فنر وصل داریم و بعد از هربار که کلید وصل شود، به طور همزمان فنر قطع شارژ می شود و کلید آماده قطع شدن می باشد. هم چنین همزمان با شارژ فنر قطع، توسط سوییچ های حدی (LIMIT SWITCHES) یا لیمیت سوییچ های موجود در دژنکتور، فرمان شارژ فنر وصل به موتوری که وظیفه آن شارژ فنر وصل است.، ارسال می گردد و وقتی عمل شارژ انجام شد، توسط سوییچ های دیگری دستور قطع موتور صادر می شود و به این صورت می توان درک کرد که چطور فنرهای قطع و وصل در هر لحظه آماده برای کار در لحظه مورد نیاز می شوند.

کنتاکت های موجود در این کلید همانند سایر کلیدها، در شرایط عملکرد عادی و بدون خطا، به صورت بسته باقی می مانند و در صورت بروز خطا در هر قسمت از سیستم، کنتاکت ها از هم جدا می شوند. در خلاء کامل، چون هیچ حامل باردار یا ماده یونیزه ای وجود ندارد، انتظار می رود لحظه ای که کنتاکت های کلید باز می شوند، هیچ گونه آرک یا قوس الکتریکی ایجاد نشود؛ ولی در عمل، به علت عواملی مانند تبخیر مختصر مواد از روی کنتاکت ها، محیط دارای حامل های باردار شده و همین موضوع سبب برقراری قوس الکتریکی می شود. با پخش شدن این قوس در خلاء، الکترون ها، بخارات فلزی و یون های تولید شده توسط آرک سریعا بر روی سطح کنتاکت های بریکر جمع شده و سریعا سرد می شوند که باعث بهبود قدرت دی الکتریک آن می شود. در نتیجه قوس الکتریکی یا همان جرقه ایجاد شده، سریعا خاموش می شود و این موضوع به عدم برقراری مجدد قوس کمک می کند.



( فروش, مشاوره و اجرا ) های دیگر در شهرک صنعتی نصیرآباد