دژنکتور در پاکدشت ( فروش, مشاوره و اجرا )

circuit breaker-1
circuit breaker-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



پاکدشت را که هم‌اکنون می‌بینیم، در اصل شامل شماری روستا و شهر است. که در دوران باستان روستاهایی در دشت ری بوده‌اند. تاریخی کهن در دل خود دارد که بیانگر گذار اقوام مختلف و مهاجرت آنان از سرزمین‌های دور به این دیار و یادآور جنگ‌ و ستیز مکرر گروه‌های اجتماعی از اقوام گوناگون و شخصیتهای شهیر تاریخ می‌باشد.

هدف اصلی کارناوال این است. که بهترین خدمات گردشگری را به صورت آنلاین به کاربران خود ارائه دهد. هر آن چیزی که برای سفر خود نیاز دارید را از کارناوال بخواهید؛ از آشنایی با جاذبه ها، سوغات و غذاهای محلی تا رزرو آنلاین بلیت هواپیما و انواع اقامتگاه. در هر جا و در هر ساعت از شبانه روز، می توانید به صورت آنلاین خدمات سفر خود را رزرو کنید و یا هر سوالی دارید از ما بپرسید. کارناوال کنترل سفر شماست!

نتایج بدست آمده از کشفیاتی که در سال‌های اخیر انجام گرفته نشان می‌دهد که در آستانه تاریخ مدون کشور ما یکی از مراکز عمده تمدن بوده‌است. اتلال پیش از تاریخ در بخشی از این منطقه مورد بررسی قرار گرفته‌اند که آثار بدست آمده از آن‌ها قابل مقایسه با تمدن ری می‌باشد.


مثلا اگر ولتاژ خط کیلوولت باشد و عمل قطع در سه محفظه صورت گیرد، ولتاژ واقع بر هر محفظه حدود کیلوولت می باشد، در صورتی که جریان خط و جریان بار (جریان عبوری از محفظه های قطع) برابر می باشند. به جهت اینکه کلیه کنتاکت های متحرک در محفظه‌های قطع از یک مکانیزم عملکرد مشترک فرمان می گیرند، حرکت کنتاکت های متحرک در تمام محفظه های قطع، کاملا به طور همزمان صورت می گیرد.

می دانیم که بین فازهای خط و دکل هایی که متصل به زمین هستند، باید عایق بندی مناسب برای تحمل ولتاژها وجود داشته باشد. مقره دارای مقاومت بسیار زیادی بوده به طوری که وظیفه عایق بندی بین هادی ها با زمین و نیز هادی ها با یکدیگر را به عهده دارد. هم چنین باید مقاومت آن در حدی باشد که در شرایط بد جوی مانند باران و رعد و برق و رطوبت و غیره دچار اتصال الکتریکی نشود.

به علت اینکه دژنکتور مدار را تحت بار قطع می کند، در لحظه قطع و در داخل دژنکتور و در محل قطع، باید مکانیزمی تعبیه شود که بتواند جرقه ناشی از این قطع و وصل جریان را تخلیه کند. به این منظور از روغن، گاز، خلاء و یا عایق های دیگری در دژنکتور است.فاده می کنند و توسط تیغه هایی، جرقه های ایجاد شده را به سمت محفظه قطع (محفظه حذف جرقه) هدایت می کنند.



( فروش, مشاوره و اجرا ) های دیگر در پاکدشت