سرو موتور در شهرک صنعتی فیروزکوه ( فروش, مشاوره و اجرا )

engine servo-1
engine servo-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



ساندویچ پنل در تهرانشهرک های صنعتی است.ان تهرانفروش کانکس در شهرک فیروزکوهفروش ورق گالوانیزه در شهرک فیروزکوهقیمت ساندویچ پانل در شهرک صنعتی فیروزکوهساندویچ پانل در شهرک صنعتی فیروزکوهشرکت کبیر پانل در شهرک صنعتی فیروزکوهشرکت ماموت در شهرک صنعتی فیروزکوهورق گالوانیزهورق گالوانیزه رنگی

شهر صنعتی فیروزکوه در است.ان تهران و شهرستان تهران واق شده است. .که از مساحت کل ۵ هکتار برخوردار است..قراردادهای منعقد شده و واحدهای صنعتی این شهرک واحد است. که این واحد به بهره برداری رسیده اند. لازم به ذکر است. که طرح در شهرک صنعتی فیروزکوه در حال ساخت است.

یکی از شهرک های صنعتی تهران که در مجاورت شهرستان فیروزکوه قرار دارد شهرک صنعتی فیروزکوه است. که حدود هکتار وسعت دارد و قرارداد در این شهرک صنعتی منعقد شده است.. هم اکنون واحد صنعتی در این شهرک مشغول به کار هستند و حتی می توانند شروع به فعالیت کنند.


سروو موتور در واقع، یک مکانیسم حلقه بسته خودکار جهت راه اندازی ماشین ها می باشد که از فیدبک موقعیت برای کنترل حرکت و رسیدن به موقعیت نهایی است.فاده می کند. ورودی سیستم کنترلی سروو موتور یک سیگنال آنالوگ یا دیجیتال است. که دستورات موقعیت را به شفت خروجی اعلام می کند. یک انکودر به شفت موتور متصل می شود تا فیدبک موقعیت و سرعت را به سیستم کنترل ارسال کند. در ساده ترین مورد، فقط موقعیت، اندازه گیری می شود. موقعیت اندازه گیری شده در خروجی با دستور موقعیت ارسالی از سیستم کنترل و عدد تعریف شده که بصورت دستی برای سیستم کنترل تعریف شده است.، مقایسه می شود. چنانچه موقعیت خروجی با مقدار تعریف شده و مورد نیاز تفاوت داشته باشد، یک سیگنال خطا تولید می شود که موجب می شود موتور در هر دو جهت بچرخد تا آنجا که خروجی شفت را به موقعیت مناسب برساند. زمانیکه شفت به موقعیت مورد نظر می رسد، سیگنال خطا به مقدار صفر رسیده و موتور می ایستد.

از مهم ترین بخش ها که علل خرابی بسیاری از سروو هاست، کابل انکودر می باشد. کابل های انکودر و قدرت معمولا به صورت جداگانه فروخته می شوند. طول کابل انکودر بر اساس فاصله انکودر موتور تا درایو میتواند بین تا متر باشد؛ اما طول سیم های بیشتر از متر هم باعث اختلال در کارکرد سروو شده و هم امکان افتادن نویز بر سروو را افزایش می دهد. در تصویر زیر یک نمونه کابل انکودر سروو موتور دلتا را مشاهده می کنید.

بطور کلی آمپلی فایر به دستگاهی گفته می‌شود که کیفیت صدای خروجی دستگاه شما را افزایش می‌دهد، شاید در برخی از مراکز عمومی دیده‌اید که صدای بلندگوها بسیار کم کیفیت یا قطع و وصل می‌شود که نشان از کیفیت کم صدا می‌باشد، ولی با است.فاده از آمپلی فایرها این مشکل حل می‌شود.



( فروش, مشاوره و اجرا ) های دیگر در شهرک صنعتی فیروزکوه