سرو موتور در شهرک صنعتی پرند ( فروش, مشاوره و اجرا )

engine servo-1
engine servo-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



از اصناف مستقر در این شهرک می توان به خودروسازی، قطعه سازی برق و الکترونیک، صنایع فلزی، صنایع چوبی و خدمات اشاره کرد. همچنین برخی از شرکت های بزرگ فعال در این شهرک عبارتند از: پانل تونیکس ، فراسو ، کمپارس ، سبلان و&#; اشتراک کرد.

شهرک صنعتی پرند، در ۵ کیلومتری جنوب غرب تهران و در زمینی به وسعت ۵۸ هکتار؛ در سال ۸ افتتحاح و راه اندازی شد.این شهرک صنعتی به دلیل موقعیت خاص جغرافیایی توانسته با امکاناتی که دارد نظر بسیاری از فعالان حوزه صنعتی را به خود جلب نماید.

شهرک صنعتی پرند در کیلومتری جنوب غربی تهران و در زمینی به مساحت هکتار. این شهرک صنعتی در سال افتتاح و راه اندازی شد.این شهرک صنعتی با توجه به موقعیت جغرافیایی خاص خود توانسته است. با امکاناتی که دارد توجه بسیاری از فعالان عرصه صنعتی را به خود جلب کند.


بطور کلی آمپلی فایر به دستگاهی گفته می‌شود که کیفیت صدای خروجی دستگاه شما را افزایش می‌دهد، شاید در برخی از مراکز عمومی دیده‌اید که صدای بلندگوها بسیار کم کیفیت یا قطع و وصل می‌شود که نشان از کیفیت کم صدا می‌باشد، ولی با است.فاده از آمپلی فایرها این مشکل حل می‌شود.

تعمیر سروو موتور نیازمند تجربه و تخصص هست ، شرکت پرشیا سرو در مجموعه خود اقدام به تاسیس واحد تعمیر انواع سرو موتور نموده است.. لطفا قبل از ارسال سروو درایو موتور خود با واحد فنی شرکت هماهنگ نمایید چون ممکن است. مشکل سروو درایو شما به صورت تلفنی قابل حل باشد و نیازی به ارسال سروو موتور به دفتر شرکت نباشد. همچنین هزینه تعمیرات سروو موتور پس از بازدید اولیه به شما اعلام می شود.

سانیو یک مجموعه پیشرو در تولید تجهیزات اتوماسیون صنعتی است. که سرو موتورهای سانیو Sanyu از محبوب‌ترین محصولات آن است.. سروو موتور سانیو دارای رنج توانی . الی کیلو وات و قابلیت کنترل سه پارامتر سرعت، گشتاور و موقعیت هستند. این سروو موتورها در دو نوع ترمزدار و بدون ترمز ارائه می‌شوند. در خرید انواع سروو موتورهای صنعتی توجه کنید که سرو موتور مطابق با زمینه‌ی فعالیت شما باشد.



( فروش, مشاوره و اجرا ) های دیگر در شهرک صنعتی پرند