کابل کشی در بهارستان ( فروش, مشاوره و اجرا )

Cabling-1
Cabling-2



اولین اقدام برای محوطه‌سازی میدان بهارستان در سال‌های بعد از مشروطه با ریاست منطق‌الملک، رییس بلدیه تهران، انجام شد. به دستور وی اطراف میدان درختکاری و فضای سبز ایجاد شد. در سال ۵ میدان بهارستان توسط سازمان زیباسازی تغییر شکل داد و تمامی ساختمان‌های پیرامون آن پیرایش و از زواید شهری پالایش شد. توپی به‌صورت نمادین در ضلع جنوب غربی میدان نصب شد و کتیبه‌ای با کلمه در شمال غرب میدان نصب شد که به تاریخچه آن اشاره دارد.

از مهم‌ترین اتفاقات در این میدان می‌توان به ایجاد نخستین مجلس قانون‌گذاری در دوره مشروطه، به توپ بستن مجلس زیر نظر لیاخوف روسی، راه‌پیمایی مخالفان و موافقان دکتر مصدق و... اشاره کرد. برخی از رویداد تاریخی بهارستان شامل موارد زیر می‌شود:

در سال شمسی مجسمه‌ای معروف به فرشته آزادی در میدان بهارستان نصب شد. این مجسمه با هزینه شخصی سردار اسعد بختیاری برای مجلس خریداری شده بود. مجسمه فرشته آزادی در این طرح در حال کشتن دیو است.بداد در زیر پای خود است. و در دست راست فرشته شمشیر و در دست چپ وی مشعلی از روشنایی قرار داشت. این مجسمه بعد از انقلاب ۵ مدتی با تغییر پوشش باقی بود و سپس از میدان بهارستان برداشته شد.


در مناطقی که جمعیت زیادی در آن نقطه زندگی می‌کند به دلیل جلوگیری از خسارت حین کند و کاری خیابان‌ها از این روش است.فاده می‌شود. به عبارتی در هنگام احداث خیابان‌ها در زیر آنها کانال‌هایی کشیده می‌شود که قابلیت رفت و آمد افراد متخصص و امکان کابل کشی وجود داشته باشد. ارتفاع این کانال‌ها به حداقل سانتی متر می‌رسد.

یکی از موارد بسیار تاثیر گذار در انتخاب سینی کابل برق، محل نصب در نظر گرفته شده برای آن است.. روشن است. که نصب سینی کابل در داخل ساختمان با فضای بیرونی آن تفاوت خواهد داشت و چنانچه هدف، نصب این محصول در فضای آزاد باشد، لازم است. شرایط آب و هوایی به دقت مورد بررسی قرار گرفته و نوع سازگار سینی کابل برای آن موقعیت گزینش گردد.

هدف از ارائه این مطلب آشنایی کلی با محیط‌های صنعتی و نحوه صحیح کابل کشی و همچنین آشنایی با روش‌های گوناگون آن بود. در این مقاله یاد گرفتیم که در هر محیط کدامیک از روش‌های کابل کشی مناسب ترند و با برخی از اصطلاحات در حوزه کابل کشی آشنا شدیم.



( فروش, مشاوره و اجرا ) های دیگر در بهارستان