کابل کشی در شهرک صنعتی خوارزمی ( فروش, مشاوره و اجرا )

Cabling-1
Cabling-2



شهرک خوارزمی در تاریخ // با مساحتی بالغ بر هکتار تأسیس و تا به امروز حدود . هکتار واگذار شده است.. همین طور تعداد قراردادهای به نتیجه رسید نیز به قرارداد رسیده است.. همچنین باعث اشتغال به کار نفر در این شهرک شده است..

شهرک خوارزمی در تاریخ // با مساحتی بالغ بر هکتار تأسیس و تا به امروز حدود . هکتار واگذار شده است.. همین طور تعداد قراردادهای به نتیجه رسید نیز به قرارداد رسیده است.. همچنین باعث اشتغال به کار نفر در این شهرک شده است..

شهرک صنعتی خوارزمی در فاصله نسبتا زیادی از تهران واقع شده است.. اما احداث جاده کمربندی پاکدشت که دقیقا از مقابل این شهرک می گذرد، یک پروژه ملی بسیار بزرگ است. که فاصله تهران تا این شهرک صنعتی را به حدود دقیقه کاهش می دهد. این شهرک در مجاورت اتوبان و آزادراه تهران &#; مشهد قرار دارد و عرض . کیلومتری آزادراه فضای مناسبی را برای تبلیغات صنعتگران ایجاد کرده است..  به همین دلیل وزیر راه و شهرسازی راه های مختلفی را برای تامین هزینه های اضافی ساخت این جاده بررسی کرده و با هماهنگی های صورت گرفته با سازمان مدیریت برنامه ریزی کشور، بیش از کیلومتر ساخته شده است..


آلومینیوم بهترین متریال موجود در ساخت و تولید سینی کابل برق است. زیرا در برابر خوردگی مقاومت قابل قبولی داشته و نسبت است.قامت به وزن آن در سطح بالایی می باشد. وزن تقریبی سینی کابل آلومینیومی نصف انواع فولادی آن است.. همچنین، آلومینیوم دارای خاصیت خود ترمیمی است.، در نتیجه در مقابل خوردگی به خوبی مقاومت می نماید.

به عنوان یک شرکت کوچک در صنعت عظیم سیم و کابل، نت کابل متعهد به ارائه راه حل های با سیم و کابل با کیفیت است.. ما برای ایجاد و حفظ روابط نزدیک کاری با هر یک از مشتریان خود مشتاق هستیم. با این کار ، خطوط ارتباطی را از همان ابتدا برقرار کرده ایم تا بتوانیم به سرعت به بازخورد شما پاسخ دهیم و اطمینان حاصل کنیم که به همه سوالات پاسخ داده شده و نگرانی ها برطرف شده است..

در این روش کابل‌ها به واسطه بست‌های فلزی و پلاستیکی و رول پلاک بر روی دیوار نصب می‌شوند. در این نوع کابل کشی صنعتی معمولا کابل‌ها را در صفحات پوشیده و مشبک قرار می‌دهند. نکته مهم در این روش این است. که در صورت است.فاده از تعداد زیادی کابل باید بین آنها به اندازه قطر هر کابل فاصله باشد. در کارخانه‌ها برای عبور آسان کابل‌ها از کانال‌های مشبک ونردبان‌های افقی است.فاده می‌کنند.  این امر به دلیل عبور و تعویض آسان کابل‌‌ها صورت می‌گیرد.



( فروش, مشاوره و اجرا ) های دیگر در شهرک صنعتی خوارزمی