کلید ولتاژ بالا در غرب تهران ( فروش, مشاوره و اجرا )

High voltage switch-1
High voltage switch-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



دانشکده‌ی تربیت بدنی دانشگاه آزاد و دانشکده‌ی زبان خارجی دانشگاه آزاد در این محله قرار گرفته اند. از طرف دیگر کانون زبان ایران واقع در خیابان حسن سیف، آموزشگاه زبان ایرانمهر واقع در بلوار شریفی، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان واقع در بلوار فرحزادی انتهای خیابان حسن سیف از دیگر مراکز فرهنگی و آموزشی این محله هستند.

از دیگر محله‌های معروف غرب تهران می‌توان به محله اندیشه اشاره کرد که در منطقه هفت شهرداری تهران واقع شده است.. به دلیل اینکه این محله از اراضی ناحیه عباس آباد است.، قیمت مسکن در آنجا نسبت به سایر نواحی پایتخت بیشتر است.. اگرچه کوچه‌های اندیشه فراز و نشیب‌های بسیاری دارند اما خانه‌های نوساز، لوکس و مجللی را می‌توان در آن‌ها مشاهده کرد که هوش از سر هر بیننده‌ای می‌ربایند؛ به گونه‌ای که در اولین نگاه تصور می‌کنید محله اندیشه از اعیان نشین‌ترین محله‌های پایتخت است. که به اشتباه در این ناحیه واقع شده است.. هرچند عباس آباد با وجود این که قطب مراکز کار است.، امروزه یک ناحیه پیشرفته و مدرن محسوب می‌شود که از لحاظ بافت شهری، رشد بسیار مناسبی را داشته است..

منطقه ای که از میدان صادقیه شروع شده و تا اتوبان باکری نیز ادامه دارد. این منطقه که قدمت آن به بیش از سال می رسد به عنوان بورس غذا و رستوران داران نیز به حساب می آید و از نظر امکانات در سطح بسیار بالایی قرار دارد. بسیاری از افراد محله بلوار فردوس را به عنوان یکی از بهترین مناطق غرب تهران به حساب می آورند.


کلیدهای محافظ جان برای حفاظت در برابر جریان اضافه بار است.فاده نمی‌شوند و کار آنها صرفا تشخیص عدم تطابق جریان فاز و نول می‌باشد. پس برای حفاظت خطاهای اضافه بار یا اتصال کوتاه هر میزان هم که بزرگ باشند نمی توان از این کلیدها است.فاده نمود چون قدرت تشخیص این خطاها را ندارند و ممکن است. فاجعه آفرین باشند.

شرکت برق صنعت گلدن در زمینه تهیه و توزیع لوازم برق صنعتی از برندهای معتبر دنیا از جمله مولر ، ایتون ، شراک و … فعالیت دارد. محصولات این شرکت شامل کنتاکتور ، بی متال ، مینی کنتاکتور ، حرارتی ، کلید اتوماتیک ، رله ، تایمر ، کنترل فاز ، مینیاتوری و محافظ جان ، شاسی است.ارت است.پ و سیگنال در آمپر و رنجهای مختلفی می باشد.

SSR ولتاژ بالا یک عنصر الکترونیکی نیمه هادی است. که علامت اختصاری Solid State Relay یا رله حالت جامد است.؛ SSR ولتاژ بالا فوتک عملکردی مشابه رله‌های الکترومکانیکی یا کنتاکتورها دارند، با این تفاوت که هیچ عنصر متحرکی درون آن‌ها وجود ندارد. در واقع این رله‌ها یک قطعه



( فروش, مشاوره و اجرا ) های دیگر در غرب تهران