کلید ولتاژ بالا در ناحیه صنعتی بیجین ری ( فروش, مشاوره و اجرا )

High voltage switch-1
High voltage switch-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



ناحیه صنعتی بيجين ري واقع در است.ان: تهران واقع در شهرستان: ري آدرس: جاده قدیم قم -تهران جنب پلیس راه حسن اباد مساحت کل ناحیه(کیلومتر): 30 مساحت فاز عملیاتی(کیلومتر): 30 مساحت صنعتی(کیلومتر): 19 تعداد قراردادهای منعقده: 41 تعداد واحد های به بهره برداری رسیده: 10 تعداد طرحهاي در حال ساخت و ساز: 31 تعداد اشتغال واحدهای به بهره برداری رسیده(نفر): 191 مساحت واگذار شده(هکتار): 15.63


شرکت برق صنعت گلدن در زمینه تهیه و توزیع لوازم برق صنعتی از برندهای معتبر دنیا از جمله مولر ، ایتون ، شراک و … فعالیت دارد. محصولات این شرکت شامل کنتاکتور ، بی متال ، مینی کنتاکتور ، حرارتی ، کلید اتوماتیک ، رله ، تایمر ، کنترل فاز ، مینیاتوری و محافظ جان ، شاسی است.ارت است.پ و سیگنال در آمپر و رنجهای مختلفی می باشد.

از کلید اتوماتیک تک فاز برای مصارف روشنایی، حرارتی و انواعی از موتورهای الکتریکی است.فاده میشود. کلید برق تک فاز دارای دو رشته سیم، فاز ولت متناوب است..الکتروموتور تک فاز در انواع مختلفی تولید میشوند که پرمصرف ترین آنها موتور القایی آسنکرون است.. ماناموتور، الکتروموتور تک فاز موتوژن را بعنوان پرمصرف ترین برند ایرانی و الکتروموتور تک فاز چیما را بعنوان الکتروموتور تک فاز ایتالیایی با کیفیت بالا پیشنهاد میدهد.

کلید اهرمی ساده (تیغه ای) از ساده ترین نوع کلیدهای صنعتی است.. در کلید اهرمی، تیغه های کاردی شکل بر روی محور گردانی سوار شده است.. گردش محور توسط اهرم، باعث اتصال تیغه های کاردی شکل به کنتاکت های ثابت می شود.  از کلید اهرمی بیشتر برای جدا کردن مدارهایی با جریان پایین است.فاده می شود. در صنعت اغلب به آن کلید چاقویی یا کلید کاردی می گویند. در کلیدهای جریان پایین با است.فاده از دو کنتاکت (زیر تیغه و محل ورود جریان) که با فاصله قرار دارند، با بستن رشته سیم نازکی عمل فیوز را برای هر تیغه انجام می دهند و در کلیدهای قدرت بالاتر از فیوزهای کاردی (NH) در زیر تیغه است.فاده می کنند و در بعضی از انواع کلید، خود فیوز کاردی به جای تیغۀ کلید با حرکتی هم زمان (برای هر سه فاز) عمل قطع و وصل را انجام می دهد. برای جاگذاری فیوزهای کاردی و همچنین برداشتن آن از وسیله ای به نام فیوزکش است.فاده می کنند.



( فروش, مشاوره و اجرا ) های دیگر در ناحیه صنعتی بیجین ری