کلید ولتاژ بالا در پیشوا ( فروش, مشاوره و اجرا )

High voltage switch-1
High voltage switch-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



نواحی پیشوا شامل کوی‌ها و محله‌های قدیمی شهر و شهرک‌های بعضاً تازه تأسیس و در حال توسعه هستند که همگی در قالب یک منطقه شهرداری اداره می‌شود. بعضی از این محلات قبلاً روستا بوده‌اند اما امروز جزء شهر پیشوا محسوب می‌شوند. نواحی مختلف شهر پیشوا عبارتند از:

زمین حاصلخیز و کشاورزی مناسب زمینهٔ مناسبی برای دامپروی به‌حساب می‌آید که به‌خوبی در این منطقه مهیاست. در پیشوا ۵واحد دامداریِ پرواری، فرصت پرورش بیش از راس دام را فراهم آورده‌است که از آن‌ها سالانه حدود ۵تن

ایستگاه راه‌آهن پیشوا یکی از ایستگاه‌های خط سراسری تهران - مشهد است. که حد فاصل ایستگاه‌های ورامین و گرمسار است. و در سال احداث گردید. علاوه بر این، ایستگاه راه‌آهن دیگری در داخل شهر پیشوا ایجاد شده و ایستگاه پایانی ریل باس تهران-پیشوا است..


هدف رسپینا صنعت ؛ تامین کلیه قطعات الکتریکی با بهترین قیمت و بالاترین کیفیت از برترین برند های روز دنیا همچون اشنایدر، ABB ، زیمنس و همچنین تضمین اصل بودن کالا می باشد. از دیگر زمینه های فعالیت ما می توان به مشاوره ، طراحی ، اجرا و سایر خدمات فنی و مهندسی در حیطه برق صنعتی اشاره نمود. از اینکه به رسپینا صنعت اعتماد نموده اید از شما سپاسگزاریم.

در آکادمی تسلا کالا مقالات آموزشی در زمینه های اصلاح ضریب قدرت و انواع خازن های فشار ضعیف را می‌توانید مطالعه کنید.تسلاکالا به عنوان فروشگاه اینترنتی تخصصی صنعت برق، با پایبندی به سه اصل، قیمت منصفانه، مشاوره فنی و تضمین اصل‌بودن کالا موفق شده تا اعتماد مشتریان را به خود جلب نماید. به محض ورود به سایت تسلاکالا با دنیایی از تجهیزات رو به رو می‌شوید!

بیشترین کاربرد این کلیدها در حفاظت مداراتی با جریان ومیلی آمپری می‌باشد. این میزان جریان به اندازه ای کوچک است. که رخ دادن شوک‌های خطرناک را غیرممکن سازد. همواره تغییرات ناگهانی در بارهای الکتریکی می‌تواند باعث شارش جریان مختصری به زمین شود مخصوصا در وسایل قدیمی مثلا ممکن است. زمانی که موتور یک فریزر قدیمی خاموش می‌شود کلید به سرعت جریان را قطع کند زیرا این کلیدها بسیار حساس بوده و سریعا عمل می‌کنند تا حفاظت موردنظر برقرار شود.



( فروش, مشاوره و اجرا ) های دیگر در پیشوا