آب مقطر در بهارستان ( فروش, مشاوره و اجرا )

Distilled water-1
Distilled water-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



تهران به‌عنوان پایتخت ایران در طول حیات خود محل وقوع رویدادهای تاریخی متعددی بوده است.. یکی از مشهورترین نقاط شهر از این نظر میدان بهارستان است.. میدان بهارستان تهران از مهم‌ترین و قدیمی‌ترین میدان‌های پایتخت است. که نظاره‌گر رویدادهای تلخ و شیرین بسیاری بوده است.. با کجارو همراه باشید.

میدان بهارستان از جنوب به محله سرچشمه، از شمال به خیابان بهارستان و محله فخرآباد، از غرب به خیابان جمهوری و باغ سپهسالار و از شرق به خیابان شهدا محدود می‌شود. بهترین راه دسترسی به میدان بهارستان است.فاده از متروی خط دو (فرهنگسرا-صادقیه) است.. (

مجسمه برنزی رضاشاه در سال در مرکز میدان بهارستان بر پایه‌ای مزین به چهار ستون هخامنشی، روی صفحه‌ای نصب شد. در حوادث سال اولین مجسمه‌ای که در تهران سرنگون شد، مجسمه رضاشاه در میدان بهارستان بود. اما بعد از آن در سر جای خود قرار گرفت و تا سال ۵ برقرار بود. بعد از پیروزی انقلاب ۵ مجسمه رضاشاه از میدان بهارستان برداشته شد.


آب تصفیه شده آبی است. که اساساً فاقد میکروب و مواد شیمیایی باشد. این امر با اسمز معکوس (عبور کردن آب از طریق غشا برای از بین بردن مواد شیمیایی ، مواد معدنی و میکروب ها) ، ازن سازی (ضد عفونی آب با است.فاده از ازن به جای مواد شیمیایی) یا تقطیر حاصل می شود. برای برچسب است.اندارد زدن به آب تصفیه شده نیاز است. که آب تصفیه شده بیش از قسمت در میلیون ماده جامد محلول نداشته باشد.

بعنوان توضیح جامع تر در مرحله اول تقطیر ، سختی آب مقطر خارج شده کاهش می یابد و در مرحله دوم فرآیند اسمز معکوس رخ میدهد و سختی آب را را به یک می رساند و آب مقطر در گرید خالص تهیه می شود و با هربار تقطیر نیز تمام آن املاح موجود را حفظ میکند.

بنابراین طعم آب مقطر در مقایسه با آب آشامیدنی معمولی کمی متفاوت است. (آب مقطر صاف است. و طعم کمتری دارد). علاوه بر تقطیر روش های دیگری برای تولید آب مقطر وجود دارد. عبور آب از روی رزین و است.فاده از فیلترهای اسمز معکوس و نانو فیلتر از جمله این روش ها هستند.



( فروش, مشاوره و اجرا ) های دیگر در بهارستان