آب مقطر در رباط کریم ( فروش, مشاوره و اجرا )

Distilled water-1
Distilled water-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



در سه طرف حیاط مرکزی سه ایوان وجود دارد که عرض این ایوان‌ها حدود پنج متر است.. طرح ساختمان این کاروانسرا به طرح مسجد جامع ساوه شباهت دارد. این مسجد در فاصله تقریباً کیلومتری از کاروانسرا قرار گرفته. در مسجد جامع در دوران صفوی تغییرات جزئی انجام گرفته و تنها اختلاف مسجد جامع ساوه با کاروانسرای رباط کریم این است. که در کارونسرای سنگی فضای خالی گوشه‌ها را با اتاق‌های گنبد داری پر کرده‌اند.

لازم به ذکر است. که این انبارها در دوران‌های زندیه و قاجاریه در ایران بیشتر ساخته شد و در رباط کریم برای تامین یخ این منطقه و کاروانیان سه انبار یخی در فواصل مختلف وجود داشت که در اصطلاح محلی به یخچال معروف بودند. از این انبارها تا حدود سال پیش نیز است.فاده می‌شده است. که با جایگزین شدن یخچال‌های برقی این انبارها عملاً است.فاده خود را از دست دادند.

در سال ربات کریم نیز از شهریار منفک و مستقل گردید. محله‌های رباط کریم در دو بخش مرکزی و بخش گلستان قرار دارند. محله‌های چهار دهستان، اسماعیل آباد و میمنت در بخش گلستان و محله‌های دهستان امامزاده ابوطالب و منجیل آباد در بخش مرکزی قرار دارند. اسن شهرستان مجموعاً دارای پارچه آبادی است. که روستای آن خالی از سکنه و روستای دیگر دارای سکنه هستند. جمعیت روستاهای رباط کریم بالغ بر نفر و تعداد خانوار روستایی آن به خانوار می‌رسد. شهرهای تابعه شهرستان رباط کریم به غیر از رباط کریم که مرکز شهرستان است. شامل نسیم شهر و گلستان است..


آب مقطر به آبی گفته می شود که تمامی ناخالصی های آن با است.فاده از روش تقطیر از آن جدا شده باشند. آب در حالت معمول مواد معدنی، مواد مغذی و انواع آلاینده ها را در خود دارد. تقطیر روش بسیار قدیمی برای تصفیه آب می باشد که فرایند پیچیده ای دارد و انجام این کار بدون است.فاده از دستگاه های تقطیر تقریبا نا ممکن می باشد.

همان طور که اشاره شد، آب مقطر فاقد هر نوع ناخالصی و املاح است.. حال این پرسش به وجود می آید که آیا آب مقطر برای نوشیدن مناسب است.؟ در پاسخ باید به دو جنبه مثبت و منفی نوشیدن این نوع آب اشاره کرد. در ابتدا به بررسی مزیت های نوشیدن آب مقطر می پردازیم.

بدن برخی افراد به علت بیماری های خاص نظیر امراض کلیوی، توان تحمل رسوبات و املاح آب شهری را ندارد و به همین دلیل پزشکان به این گروه از افراد توصیه می کنند که نوشیدن آب مقطر را جایگزین آب شهری کنند. هم چنین گروه هایی که در دوره های پاکسازی بدن هستند، می توانند برای مدت زمان کوتاهی از این آب به عنوان نوشیدنی خود است.فاده کنند. اما آیا این کار را می توان ادامه داد؟



( فروش, مشاوره و اجرا ) های دیگر در رباط کریم