الیاف مصنوعی در رودهن ( فروش, مشاوره و اجرا )

artificial fiber-1
artificial fiber-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



پارک مرکزی شهر رودهن، بزرگترین پارک در رودهن است. و همانطور که از اسم آن پیداست در مرکز رودهن قرار دارد. پارک مرکزی رودهن در کنار جاده هراز قرار گرفته و دارای آبشاری (آبنما) زیبا و فضایی سرسبز است.. این پارک در روزهای گرم تابستان پذیرای مسافرانی است. که در حال عبور از شهر رودهن می باشند.

سفر به رودهن می‌تواند سفری خاطره‌انگیز باشد، علی الخصوص اگر تجهیزات لازم  و مخصوص به سفر را متناسب با زمان و مدت سفرتان به همراه داشته باشید. داشتن کفش پیاده‌روی مناسب برای گشت و گذار در و دوربین عکاسی برای ثبت لحظات به‌یاد ماندنی هم می‌تواند لذت سفرتان را بیفزاید.

قدمت رودهن به سال پیش برمی‌گردد. زمانی‌که آذری زبانان اهل ارومیه، تصمیم گرفتند به این دره‌ سرسبز و خوش آب و هوا مهاجرت کنند. بنابراین گویش اصلی مردم رودهن آذری است. ولی در برخی از روستاها و شهر آبعلی مردم به زبان مازندرانی هم صحبت می‌کنند.


به طور کلی تمامی محصولات طبیعی که سلولز کافی دارند برای تهیه الیاف ویسکوز مناسب هستند. به طور معمول از تفاله نیشکر، الوار درختان، برنج، گندم و کاه برای تهیه آن است.فاده شده و طی مراحل متفاوتی این مواد به صورت خاصی با درصد ناخالصی بسیار کم عمل می آیند. این خمیر پس از عبور از رشته ساز و نیز است.خر انعقاد به شکل الیاف در خواهد آمد. است.حکام الیاف ویسکوز برخلاف پنبه بعد از جذب رطوبت کاهش پیدا می ‌کند. زیرا مناطق آمورف در آن نسبت به پنبه بیشتر می باشد. وجود مناطق آمورف سبب می شود رنگ پذیری و جذب رطوبت ویسکوز نسبت به پنبه بیشتر باشد.

در گام بعدی پلیمر به صورت چیپس، گرانول، پودر یا ورقه وارد کارخانه ریسندگی می شود. سپس پلیمر جامد تبدیل به ماده مذاب می شود. این ماده باید قابلیت ریسندگی داشته باشد. مرحله بعدی مرحله اکسترودر یعنی مذاب و مخلوط کردن و هموژن سازی می باشد. طراحی این مرحله بسیار مهم بوده و روی لیف نهایی و خواص مذاب اثرگذار می باشد. درون اکسترودر ناخالصی ها جداسازی می شوند. اگر ناخالصی ها در ساختمان لیف بمانند، سبب پارگی می شوند. سپس مواد مذاب وارد رشته ساز شده و بعد از عبور از آن به رشته لیف تبدیل می شوند.

الیاف نایلون ویژگی هایی دارند که آن ها را یکی از محبوب ترین الیاف مصنوعی کرده است.. این ویژگی ها عبارتند از مقاومت بالا به عنوان یک لیف نساجی؛ مقاومت در برابر سایش، براقیت، مواد شیمیایی و روغنی، قابلیت شستشو با آب، قابلیت رنگ پذیری در طیف گسترده ای از رنگ ها، الاستیسیته و جهندگی خوب، سطح صاف، نرمی، ماندگاری طولانی نخ ها و پارچه ها. به دلیل این خواص از الیاف نایلون به طور گسترده در پوشاک مانند لباس های کش باف (جوراب و &#;)، بلوز، لباس زیر، بارانی، پوشاک اسکی، بادگیر، لباس شنا و لباس دوچرخه سواری، هم چنین برای اثاث خانه مانند مبلمان، روتختی، فرش و پرده است.فاده می شوند. ترکیبی از مقاومت عالی در برابر سایش، ظاهر و عوامل اقتصادی،  الیاف پلی آمید را در موقعیت عالی در بازار الیاف فرش قرار می دهد و می توان انتظار داشت که این نایلون ها هم چنان بیش ترین الیاف مورد است.فاده برای فرش ها خواهند بود.



( فروش, مشاوره و اجرا ) های دیگر در رودهن