الیاف مصنوعی در شهر سنگ تهران ( فروش, مشاوره و اجرا )

artificial fiber-1
artificial fiber-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



یکی از چالش‌هایی که خریداران سنگ های ساختمانی در تهران نیز با آن مواجه هستند، جستجوی مراکز خرید و فروش انواع سنگ ساختمانی می باشد. فرقی نمی کند که به دنبال مرمت و بازسازی بنای خود باشید یا برای ساخت پروژه های خود نیاز به خرید 

در بازار سنگ شمس آباد می توان کیلومترها زیبایی طبیعی برآمده از دل کوه ها و اعماق ناشناخته زمین را، یک جا از نظر گذراند، بی آنکه زمانی به بیهودگی سپری شده باشد؛ چرا که با حضور در این بازار بزرگ سنگ، علاوه بر لذت تلفیق صنعت انسانی و هنر طبیعی، بدون شک، سنگ مورد نظر خود را نیز خواهید یافت.

فروش سنگ طبیعی در غرفه های یک بازار سنگ به مراتب بیشتر از انبارهای سنگ تکی است. و اغلب خریداران نیز ترجیح می دهند به جای مراجعه به چندین نمایشگاه یا انبار مختلف، به یک بازار سنگ مراجعه کرده تا بتوانند از بین تنوع بی شمار سنگ های طبیعی، سنگ دلخواه خود را خریداری نمایند.


طیف گسترده ای از فرایندهای صنعتی مستلزم جداسازی مواد جامد از مایعات (سیستم تعلیقی) یا گاز (آئروسل) برای تصفیه محصولات، صرفه جویی در مصرف انرژی، افزایش بهره وری فرایند، بازیابی مواد گران بها و بهبود سیستم کنترل آلودگی و &#; هستند. به عنوان مثال از فیلترهای هوا برای جداسازی ذرات جامد معلق (دوده) یا قطرات مایع (آئروسل) در هوا است.فاده می شود. یکی از اولین کاربردهای نخ های پلی اتیلن در تولید پارچه های تصفیه صنعتی بود. دامنه خواص ارائه شده توسط پلی اتیلن به ویژه برای این کاربرد مناسب است. که برای این منظور به طور فزاینده از فیبر پلی اتیلن است.فاده می شود. نخ های پلی اتیلن به دلیل ویژگی های زیر برای پارچه های تصفیه صنعتی است.فاده می شوند:

به علت خاصیت رطوبت پذیری و داشتن خلل و فرج عرق بدن را جذب می‌کنند و آن را به آرامی تبخیر می‌کند به همین دلیل در زمستان شخص در زمستان کمتر احساس سرما می‌کند. بعد از شستن نباید آنرا آویزان کرد بلکه بهتر روی پارچه نخی پهن کنیم.

این الیاف را اگر با پنبه و پشم ترکیب کنند برای تولید پارچه های لباس زیر، تریکو، شلوار و ملحفه است.فاده می شود و با ترکیب الیاف ویسکوز با پلی است.ر پارچه های مناسب برای رومیزی، موکت و پارچه پانسمان و کالای بهداشتی تولید می شود.



( فروش, مشاوره و اجرا ) های دیگر در شهر سنگ تهران